Бізнес план антикафе: як відкрити цей бізнес з нуля

Сьогодні ми розглянемо докладний бізнес-план антикафе: цілі, актуальність, цільова аудиторія, вибір приміщення, фінансовий план і рентабельність.

Бізнес план антикафе: як відкрити антикафе

 

1.Резюме

Суть проекту: відкриття антикафе – заклади соціальної спрямованості, призначеного для приємного проведення часу, творчих зустрічей, бесід у затишній для відвідувачів обстановці, можливості отримання нових знань, ділення досвідом, виставок власних робіт, проведення презентацій, службовця майданчиком (офісом) для бізнесменів-початківців. Відмінність антикафе від кафе в тому, що цей заклад не для прийому їжі, хоча тут можна випити чай або каву і насолодитися легкими десертами, шоколадом, печивом – всім тим, що зазвичай подають до гарячих напоїв. Відвідувачі можуть також приготувати їжу власноруч із принесених з собою продуктів. Спиртні напої і куріння в антикафе заборонені.

Основний прибуток – плата за проведений в антикафе час, оцінюване щохвилини. Додатковий варіант – щомісячна абонентська плата. Оплата оренди місця для проведення масових заходів.

Надавані послуги: розважальні заходи. тренінги, лекції, майстер-класи, проводяться запрошеними тренерами, коучами, викладачами. прокат розважально-навчального обладнання, коворкінг – надання робочого місця для фрілансерів, художників, письменників, журналістів для проведення інтерв’ю, та інших людей творчих професій, безкоштовний Wi-Fi.

Модель: велике приміщення з кількома переговорними, кухнею, туалетами.

Організаційно-правова форма: індивідуальне підприємництво або товариство з обмеженою відповідальністю.

Графік роботи: з 11.00 до 24.00 – будні дні з 11.00 до 2.00 – у вихідні дні.

Аудиторія: активні люди з середнім достатком, від 18 до 40 років, без шкідливих звичок. В ранкові і денні години – фрілансери. бізнес-тренери, бізнесмени – для проведення ділових зустрічей. стартапери. у вечірній час – молоді люди, що бажають поспілкуватися, подивитися в компанії кінофільми, пограти в настільні ігри, провести творчі заходи.

Капітальні вкладення: 532 000 гривень

Середньомісячна виручка: 220 500 гривень в місяць

Чистий прибуток: 62 500 гривень в місяць

Окупність: 9 місяців

Дата початку реалізації проекту: __ _____ 201_ року.

Ступінь успішності проекту по відкриттю антикафе оцінюється як середньо-висока, однак остаточна оцінка сильно залежить від місця розташування і наявності потенційних конкурентів.Як відкрити антикафе - офіс

2. Загальні положення

2.1.Мета проекту

Отримання прибутку за рахунок надання освітньо-розважальних послуг, соціальної роботи, допомоги в розвитку стартапів, сприяння обміну досвідом і бізнес-ідеями, закладу нових ділових контактів на площі приміщення від 100 м2.

2.2.Реєстрація, необхідні дозволи та ліцензії

  • Реєстрація юридичної особи (або ІП)
  • Дозвіл СЕС
  • Вимоги ДПН
  • Дозвіл на виробництво і реалізацію продукції громадського харчування
  • Реєстрація вивіски кафе (бару)

2.3.Місцезнаходження

Місцерозташування антикафе має визначатися за наступними критеріями:

  1. Перша або друга лінія будинків.
  2. Близькість до метро або зупинці громадського транспорту.
  3. Наявність парковки.
  4. Нежитлова будівля (як варіант — підвальне або напівпідвальне приміщення).
  5. Наявність досить виділеної потужності електромережі, водопроводу, каналізації.
  6. Стан приміщення (потрібен капітальний ремонт).

2.4.Оплата й облік часу

Оплата проводиться з розрахунку 2 рубля – одна хвилина протягом першої години, 1,5 рубля – одна хвилина протягом подальшого часу. Облік часу, і розрахунок проводиться шляхом видачі на вході в антикафе номерних жетонів (бирок) із записом часу входу відвідувача і оплатою при виході. Антикафе - проводимо час разом

3. Виробничий план

3.1.План по персоналу

  1. Керівник закладу – 1 людина
  2. Бухгалтер – 1 особа (можлива часткова зайнятість)
  3. Менеджер залу, івент-менеджер (в одній особі) – 2 людини
  4. Фахівець з інформаційних технологій, зв’язки з клієнтами, арт-директор (в одній особі) – 1 людина
  5. Прибиральниця – 1 людина (неповний робочий день)

Разом: 6 осіб, двоє з них на неповного робочого ставкою.

Підбір персоналу здійснюється з урахуванням наступних вимог:

  • Активна життєва позиція
  • Висока комунікабельність, вміння працювати з клієнтами
  • Сумлінність, дисциплінованість, чесність

3.2.Меблі, обладнання та інвентар

  • Меблі в залі (з розрахунку площі приміщення 80 м2):

Столи -5 шт.

Дивани – 4 шт.

Крісла – 2 шт.

Пуфи – 8 шт.

Барна стійка – 1 шт.

Картини на стіни – 10 шт.

світильники – кількість розраховується, виходячи з довжини, ширини і висоти однієї робочої зони. Виходячи із загальної S – 80 м2 (включаючи кухню і туалет), при висоті стелі – 2,7 м, кількість світильників – 10 шт., при W – 150 Вт.

  • Меблі на кухні (з розрахунку площі приміщення 15 м2):

Кухонний гарнітур – 1 шт.

Кухонний стіл – 2 шт.

Табурети – 4 шт.

Мийка – 1 шт.

3.3.Освітньо-розважальне обладнання та інвентар

  • Книги(класика, тематичні видання) – від 100 шт.
  • Ігрові приставки Xbox – 2 шт.
  • Телевізійні панелі – 2 шт.
  • Dvd-програвачі – 2 шт.
  • Проектор – 1 шт.
  • Стаціонарні комп’ютери – 1 шт.
  • Ноутбуки – 2 шт.
  • МФУ – 1 шт.
  • Система караоке – 1 шт.
  • Настільні стратегічні, імітаційні та логічні ігри монополія, лото, нарди, шахи, шашки, маджонг і т. д.

3.4.Кухонний інвентар та обладнання

  • Мікрохвильова піч – 1 шт.
  • Кава-машина – 1 шт.
  • Посуд пластикова – з розрахунку на 50 відвідувачів щодня.
  • Кавові, чайні чашки – 25 шт.
  • Холодильник – 1 шт.
  • Тостер – 1 шт.
  • Рушники одноразові

3.5.Дизайн простору

Розділення приміщення на зони, які можуть бути умовно розділені меблями, вазами з квітами, стелажами з книгами. пристрій переговорних, відділених від загальних зон невисокими перегородками. Слід постійно помічати недоліки і вносити поліпшення в дизайн.Дизайн антикафе

4. Фінансовий план

4.2.Періодичні витрати

Найменування витрат

Одиниця виміру

Вартість (грн.)

Сума (грн.)

1 Оренда приміщення 95 м2 з щомісячною оплатою комунальних послуг і доступу до інтернет

1 місяць

50 000

50 000

2 Заробітна плата персоналу з урахуванням необхідних відрахувань

1 місяць

70 000

3 Податкові виплати

1 місяць

10 000

10 000

4 Амортизаційні витрати

1 місяць

5 000

5 000

5 Витратні матеріали (чай, кава, цукор, печиво, одноразовий посуд, паперові рушники, туалетний папір, канцтовари)

Фіксована сума з розрахунку 700 чоловік в місяць

20 000

20 000

6 Придбання свіжої преси

12 екземплярів в місяць

3 000

3 000

7 Разом:

158 000

4.3.Планований обсяг відвідувань

Очікується, що щоденна кількість відвідувачів антикафе складе 35 осіб на кожні 100 000 населення. Середня проведений час в антикафе одним відвідувачем – 2 години. Кількість проведених в місяць групових вечорів, бесід, виставок, презентацій, майстер-класів та інших масових заходів – 12.

4.4.Термін окупності проекту

Беручи до уваги щомісячні витрати, точкою беззбитковості (ТБ) можна вважати час, коли прибуток почне становити не менше 158 000 гривень в місяць. Цю величину можна визначити за наступною обчисленню:

Термін окупності (СО) визначається за формулою:

З = Одноразові витрати / щомісячна прибуток

Щомісячна прибуток (ЄП) розраховується за формулою:

ЕП = щомісячний дохід (ОД) – щомісячний витрата.

ОД = щоденний дохід * 30 днів.

________________________________________

Щоденний дохід = 35 осіб * 210 гривень (перший годину – 120 гривень, друга година – 90 гривень) = 7 350 гривень

ОД = 7 350 * 30 днів = 220 500 гривень

ЕП = 220 500 – 158 000 = 62 500 гривень

З = 532 00 (одноразові витрати) / 62 500 (щомісячний прибуток) = 9 місяцівЯк відкрити антикафе

5. Аналіз ринку, маркетингова стратегія

Аналіз ринку показує, що на кожні 250 тисяч населення міст рентабельно відкриття одного антикафе. В даний час антикафе відкриті тільки у великих містах країни з населенням від 800 тисяч осіб.

5.2.Конкурентний аналіз

Необхідно вивчити кількість, стан і пропоновані послуги і методи просування конкурентів. Такими можуть вважатися центри-коворкінгу, дозвіллєві та розважальні центри.

5.3.Маркетингова стратегія

Інструментами для реклами, залучення і утримання клієнтів можуть служити:

  • Прямі пропозиції послуг: пропонувати послуги з надання площі та/або організації ранків, тематичних вечорів, бесід, виставок робіт і т. д.
  • Організація групи/спільноти в соціальних мережах, власного інтернет-ресурсу.
  • Організація партнерських зв’язків з івент-компаніями.
  • СМС-розсилка рекламних оголошень.
  • Купонні знижки і роздача флаєрів.
  • Проведення рекламних акцій.
  • Розміщення банерів в громадських місцях великого скупчення людей.
  • Продаж абонементів.
  • Використання «сарафанного радіо».

5.4.Аналіз ризиків

На підсумкові показники ефективності проекту можуть впливати фактори:

  • Меншу кількість відвідувачів, порівняно з очікуваним. Усувається шляхом розширення маркетингової стратегії.
  • Збільшення витрат у порівнянні з планованими. Усувається дотриманням жорсткого контролю над витратами.
  • Локальні фактори: проблема безпеки (у громадському місці потрібно стежити за своїми речами), некомунікабельність відвідувачів, шум і відволікаючі дії (при роботі в антикафе складно зосередитися, якщо поруч проводиться бурхливе обговорення). Усуваються шляхом підвищення пильності охорони і персоналу антикафе, створення затишної обстановки, грамотної розбивкою приміщення на сектори для роботи і відпочинку.

6. Ефективність проекту

Таким чином, можна припустити, що представлений проект при вмілому управлінні, грамотному плануванні, і середнім попитом на подібні заклади, є ефективним для вкладення коштів, і доцільний для реалізації.

Подивіться цікавий репортаж «Антикафе: новий формат ресторанного бізнесу»

Посилання на основну публікацію