Покроковий бізнес план автомийки

Наприклад, будемо розглядати докладний бізнес план автомийки в м Києві.

Проект має на меті:

Задоволення потреби клієнтів в наданні послуги мийки машин за доступними цінами з належною якістю.
Створення підприємства з високим рівнем рентабельності.
Отримання прибутку від діяльності.
Для відкриття автомийки необхідні стартові капіталовкладення в розмірі 1 253 000 гривен.

Сума в 500 000 буде отримана з інвестицій спонсорів проекту.

Сума в 126 500 буде компенсована за рахунок власних коштів ініціатора бізнесу.

Маркетинг проекту «Бізнес-план автомийки»
Огляд ринку автомийок
Аналіз ринку в бізнес-плані необхідний для визначення ніші і конкурентів. До відкриття потрібно ретельно вивчити види послуг конкурентами робіт, розцінки, рекламну стратегію.

Актуальність пропонованих послуг можна оцінити особисто, відвідавши 3-4 автомийки.

Відсутність черг клієнтів говорить про низький попит.

Але необхідно враховувати час доби, сезонність такого бізнесу, особливі приводи. Потік клієнтів збільшується на свята, вихідні і прагне до нуля під час похмурої погоди.

Криза 2008-2009 років негативно позначився на всіх сферах надання послуг населенню. Однак до 2010 року більшість зуміло відновитися до передкризового рівня. Що стосується автомийок, з 2012 спостерігається зростання показників. На даний момент до послуг вдається 2/3 автовласників. Це призвело до відкриття великого числа нових фірм. При цьому вільні місця в цій ніші все ще залишаються.

Конкурентні переваги мийки

Щоб обійти конкурентів, необхідно використовувати переваги, які вигідно виділять автомийку серед інших.

У бізнес-плані можна вказати такі пункти:

Цілодобовий графік роботи мийки.
Оптимальне співвідношення ціни і якості.
Особливо важливо акцентувати на цьому увагу в разі відкриття закладу самообслуговування. Адже низька вартість послуг – це їх головний коник.
Наявність комфортного залу очікування для клієнтів.
Продаж прохолодних напоїв і чаю / кави.
Як відкрити свій автосервіс?

Цільова група
Щоб оцінити кількість потенційних клієнтів для внесення в бізнес-план, необхідно вивчити дані про кількість автовласників в сюжеті регіоні. Їх можна отримати на офіційному сайті Держстату.

В м Києві середньостатистичні показники цільової аудиторії автомийок наступні:

послугами мийки користуються близько 47% автовласників міста.
серед клієнтів чоловіків 57%, жінок – 43%.
дохід – середній і вище середнього.
Такі дані в бізнес-плані краще оформити у вигляді діаграм і графіків.

Рекламна компанія

Вдале відкриття і подальше ефективний розвиток справи неможливо без реклами.

Просування автомийки включає кілька варіантів:

Зовнішня реклама

Так само як, перш за все, вивіска.
Вона повинна бути яскравою і привертати увагу. Якщо приміщення мийки знаходиться не прямо біля дороги, повинна бути розташована вивіска з покажчиком шляху до будівлі.

PS Для залучення уваги клієнтів використовують надувні ростові ляльки, прапори і додаткові покажчики вздовж дороги.

візитки

Дизайн візиток необхідно замовити в рекламному агентстві у професіоналів.

Для старту віддрукуйте 1000 штук і регулярно поповнюйте запаси. Вручаються клієнтам і розміщуються в тематичних місцях: в магазинах автозапчастин, автосервісах.

Приміщення для автомийки
Існує два варіанти для приміщення мийки.

Побудувати з нуля.
Не рекомендується, тому що число необхідних дозволів з різних інстанцій величезна. Є ризик отримати відмову адміністрації, тоді зусилля пройдуть даремно.
Оренда готового приміщення.
Варіант більш розумний, а тому популярний.
Краще підійде бокс або гараж. Приміщення можна купити або орендувати з можливістю викупу.
Крім основного приміщення, подбайте про наявність стоянки і кімнати очікування.

Також буде потрібно якісний слив для води або розробка власної стічної ями.

Бізнес-план автомийки: обладнання

Устаткування закуповується в залежності від типу мийки. В Україні на часі чотири різновиди:

Мийки самообслуговування.

Вимагають великих вкладень для відкриття, що під силу не кожному підприємцю.
Клієнти самостійно миють свій транспорт за допомогою наданого обладнання.
Відкриття фірми з режимом самообслуговування доцільно лише для великих міст з великою щільністю населення. Вимагають написання особливого бізнес-плану.

Мобільні мийки.

Замість приміщення використовується транспортний засіб типу Газелі. Це дозволяє надавати послуги клієнтам в будь-якому зручному місці.

Портальні автомийки.

Мають ряд переваг: велика пропускна здатність, прибутковість.
Являють собою повністю автоматизований процес мийки.
Головний мінус: менш щадні для покриття авто. Крім того, недбалість оператора може привести до псування транспорту. Отже – до додаткових витрат.

Ручні.

Найбільш популярна різновид.
Мийники обслуговують клієнтів за допомогою обладнання, яке подає воду під тиском.

Хоча для автомийки багато обладнання не потрібно, вартість самого якісного далеко не маленька. Економити на цьому не можна.

Список залежить від кількості послуг, що надаються, які також вказуються окремим переліком в бізнес-плані.

персонал автомийки

Співробітники автомийки повинні виконувати обов’язки якісно, ​​працювати швидко, оперативно реагувати на виникаючі завдання. Наявність технічних знань необов’язково. Однак потрібно хороша фізична форма для роботи з апаратами високого тиску.

На один бокс досить 2-х співробітників.

Якщо мийка працює цілодобово, організовують три зміни. Підсумкове число мийників – шість чоловік.

Ці дані не є актуальними для закладів самообслуговування. Автомийки такого типу вимагають наявності лише двох-трьох адміністраторів, які працюють позмінно.
Посада К-ть * оклад Разом (грн.)
Витрати на зарплату Разом: 107 500 грн.
Мийники 6 * 15 000 = 90 000
Адміністратор 1 * 17 500  = 17 500

У бізнес-план автомийки вносять перелік посадових обов’язків, спираючись на КЗОТ:

адміністратор мийки: вирішує конфліктні ситуації, контролює підтримання чистоти, запаси інвентарю, організовує роботу автомийки, стежить за дотриманням правил трудової дисципліни і експлуатації обладнання, видає завдання іншим співробітникам.
мийники: виробляють чистку автомобілів по технічним нормам, забезпечують порядок в приміщеннях автомийки, стежать за правильною експлуатацією устаткування, інформують керівництво про претензії клієнтів і виникненні конфліктних ситуацій.

У бізнес-плані автомийки необхідно вказати не тільки терміни реалізації етапів, а й хто буде їх виконувати. Потрібно вказати відповідальну особу і спланувати необхідний для цього бюджет.

PS для мийки самообслуговування етап прийому персоналу виключається.

Розрахунок витрат на відкриття мийки. Разом: 506 490 грн.

Сюди додається список устаткування, перелік і вартість яких теж оформляється у вигляді таблиці в бізнес-плані.

На це піде близько 100 000-120 000 гривень.

Зміст мийки самообслуговування обійдеться дорожче. Незважаючи на економію на окладі персоналу, такі фірми вимагають більше вкладень в устаткування і закупівлю інвентарю.

Фінансовий розділ бізнес-плану автомийки
Щомісячні витрати на автомийку
Тепер підрахуємо щомісячні витрати на утримання мийки, які також необхідно внести в бізнес-план:

Оренда.
Якщо приміщення взято в оренду, пункт вноситься сюди, а не витрати при відкритті.
Візьмемо середню вартість в 25 000 грн.
Витратні матеріали.
Хімічні засоби, губки, відра – обійдуться в 5 000 грн.
Податки і виплати ІП – 5 000 грн.
Реклама.
Залежно від обраного типу реклами, ви витратите близько 6 тисяч грн.
Заробітна плата – в середньому близько 35% від виручки (за винятком мийок самообслуговування).
У фінальній частині бізнес план автомийки повинен містити відомості про розмір прибутку і окупності проекту. Особливо важливий цей розділ для інвесторів і отримання кредиту на відкриття в банку.

Підбірка найкращих рад від експерта,

як відкрити успішну і прибуткову автомийку:

Виручка і окупність автомийки

Підсумкові витрати в бізнес-плані становлять:

витрати на відкриття посилання – 1 253 000 долл ..
витрати кожен місяць – 38 000 грн. + Зарплата співробітників.
Якщо витрата на зарплату складе 35% (63 000 грн), щомісячний вийде 101 000 гривень.

Витрати на підтримку роботи мийки самообслуговування не включають виплату окладу в такому розмірі. Однак при цьому прибуток буде менше через більш низьких цін на послуги.

Дохід розраховується за схемою:

середнє число обслуговуваних авто – 40 в день.
мінімальна вартість послуги зі списку наданих – 75 гривень.
150 грн * 30 днів * 40 машин = 180 000 грн. / Місяць.

Щомісячна чистий прибуток:

180 000 – 101 000 = 79 000 гривень.

Така цифра досяжна як мінімум через півроку після відкриття мийки.

Перші місяці варто розраховувати тільки на половину суми.

Термін виплати кредиту розраховується виходячи з цих даних і розміру позики, і обов’язково вказується в бізнес-плані.

Відкрити автомийку самообслуговування, тунельну або ручну не так складно, як може здатися на перший погляд. З урахуванням стану російських доріг і зростання числа автомобілів, висновок про потенційну успішності і рентабельності бізнесу напрошується сам.

Щоб досягти успіху, необхідно скласти грамотний бізнес план по відкриттю і уважно його дотримуватися.

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Волтер Ньюман/ автор статьи
Бізнесмен, громадянин США. Був власником мережі ресторанів в Каліфорнії. Переїхав в Україну 2015 року, запустив бізнес з продажу автомобілів і декілька стартапів. Веду блог biznes-plan.com.ua, де розповідаю все про відкриття своєї справи і відповідаю на запитання читачів.
Сподобалась стаття? Поділись з друзями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: