Як відкрити бізнес з продажу автозапчастин з нуля (бізнес-план)

Автомобілі для багатьох людей вже перестали бути розкішшю, оскільки є неодмінним елементом для вільного і легкого пересування. Тому всі види бізнесу, які мають відношення до транспортних засобів, вважаються прибутковими, вигідними та перспективними. Це призводить до того, що багато починаючі підприємці замислюються про те, як відкрити магазин автозапчастин з нуля. Важливо розібратися в грамотному складанні асортименту, методи залучення покупців, а також в інших нюансах. Грамотний бізнес-план магазину автозапчастин дозволить визначити всі послідовні кроки для організації бізнесу.

Як відкрити магазин автозапчастин

Загальний опис проекту

Спочатку слід визначитися з цілями і завданнями ведення бізнесу. Вирішується, який формат магазину буде обраний. Аналізуються можливі франшизи. Про те, що таке франчайзинг в Росії читайте за посиланням — http://business-poisk.com/franchajzing-plyusy-i-minusy.html

Цілі та завдання

Метою відкриття магазину є отримання прибутку і надання оптимального асортименту потенційним покупцям. Для цього виконуються численні завдання:

  • Знаходиться оптимальне місце для початку торгівлі.
  • Купуються актуальні і затребувані автозапчастини від різних виробників на різні види транспортних засобів.
  • Залучаються покупці всілякими способами.
Важливо! Виконання послідовно всіх етапів грамотного бізнес-плану забезпечує досягнення всіх завдань бізнесу.

Можливі формати магазину

Торгові точки, які продають запчастини на автомобілі, можуть бути представлені в декількох форматах:

Форма магазинуЙого особливості
ЗвичайнийПолягає у створенні стандартної торгової точки в місці високої прохідності. У ній формується оптимальний асортимент товарів, призначених для різних марок автомобілів. Рекомендується пропонувати як оригінальні, так і неоригінальні запчастини.
З сервісомДля відкриття такого закладу будуть потрібні істотні початкові вкладення. Відкривається магазин, поруч з якими організовується сервіс по ремонту автомобілів. У цьому випадку кожен відвідувач може полагодити транспортний засіб, купивши запчастини для цих цілей в магазині.
Інтернет-магазинТоргівля в інтернеті стає все більш затребуваною та актуальною, так як магазини в мережі пропонують своїм покупцям широкий і насичений асортимент товарів за доступними цінами. На відкриття такого закладу не доведеться витрачати багато коштів, а також не потрібно платити зарплату продавцям, завгоспам, водіям і багатьом іншим співробітникам.

Інтернет-магазин автозапчастин

Вибір формату роботи залежить від фінансових можливостей і побажань самого підприємця. Найчастіше вибирається стандартний магазин.

Можливі франшизи

Якщо підприємець не володіє потрібними знаннями для самостійного відкриття бізнесу, то він може скористатися пропозиціями інших великих і відомих компаній, що продають франшизи. У цьому випадку будуть отримані всі відомості щодо поетапного відкриття бізнесу.

Найбільш цікавими франшизами в галузі торгівлі автозапчастинами є:

    • Автозум – спеціалізується на продажі штор для автомобілів.

Франшиза магазину АвтоЗум

  • Хорда – продаж нових запчастин на автомобілі з допомогою інтернету.
  • АвтоДукан – реалізація нових запчастин, а також деталей з розбору автомобілів.
Важливо! Існує ще безліч інших франшиз, кожна з яких володіє своїми особливостями, тому перед придбанням важливо оцінити вигідність покупки.

Аналіз галузі

Аналіз ринку і конкурентів – це основа відкриття прибуткового бізнесу, що володіє перевагами перед аналогічними компаніями. Додатково вивчаються ризики, щоб підприємець був готовий до можливих проблем і підводних каменів.

Аналіз ринку регіону

Перед початком роботи неодмінно оцінюється ринок, для чого проводяться маркетингові дослідження. Вони дають можливість отримати інформацію:

  • Про насиченість ринку.
  • Про кількість і місця розташування конкурентів.
  • Про найбільш затребувані товари.
  • Про попит і побажання покупців.
  • Про цільової аудиторії.

Всі ці дані допомагають відкрити магазин, привабливий практично для кожного власника автомобіля в місті.

Аналіз конкурентів

В кожному місті працює безліч магазинів, що спеціалізуються на продажі автозапчастин, тому важливо оцінити всіх конкурентів, визначити їхні плюси та мінуси. Це сприяє відкриттю магазину, що враховує недоліки аналогічних торгових точок.

Важливим моментом успішної торгівлі є не тільки якість пропонованих товарів, але і приємне і грамотне обслуговування.

Аналіз ризиків

Відкриття будь-якого бізнесу пов’язаний з різними ризиками. При створенні магазину, що продає автозапчастини, враховуються ризики:

Аналіз ризиків в бізнес-плані

  • Складність товарного обліку за рахунок істотного асортименту.
  • Часті обмани з боку працівників.
  • Велика кількість бракованих деталей, повертаються назад незадоволеними покупцями.
  • Вибір ненадійних постачальників.
  • Висока конкуренція і складність входу на ринок.
  • Необхідність створювати суттєвий асортимент з перших днів роботи, що веде до необхідності вкладати в бізнес істотне кількість грошей.

Маркетинговий план

Для ефективної роботи будь-якої торгової точки необхідний постійний збут, для чого магазин зобов’язаний проводити різні заходи щодо його стимулювання і притягнення клієнтів. Найбільш ефективним для магазину автозапчастин вважається:

  • Реклама в різних ЗМІ.Реклама магазину автозапчастин
  • Створення власного сайту, причому в нього повинна бути можливість замовити будь-яку деталь або купити онлайн за зниженою ціною.
  • Надання подарунків за великі покупки.
  • Зниження цін в перші дні після відкриття магазину.
  • Пропозиція супутніх послуг, поліпшують сервіс, причому до них відноситься доставка товарів або можливість замовити унікальну деталь, його привозили в короткі терміни.
  • Роздача листівок у місцях високої прохідності.

Виробничий план

Далі визначається, який асортимент буде сформований в магазині. Знаходиться оптимальне місце розташування закладу, а також підбирається обладнання.

Формування асортименту

Цього етапу приділяється якомога більше уваги, так як велика ймовірність, що якщо покупець не знайде в магазині потрібної деталі, то він більше ніколи не повернеться.

Асортимент автозапчастин

У процесі формування асортименту враховуються особливості:

  • Повинні бути автозапчастини від вітчизняних та іноземних автомобілів.
  • Надаються деталі для вантажівок або легкових транспортних засобів.
  • Пропонуються додаткові товари, наприклад, моторне масло і шини, свічки та лампи, а також інструменти для самостійного ремонту авто.
  • Ціни встановлюються в залежності від ціноутворення конкурентів, а також з урахуванням собівартості кожної деталі, але найбільш часто вибирається паритетний метод або собівартість плюс певна націнка.
  • Бажано щоб були дорогі оригінальні і доступні за ціною не оригінальні запчастини.
Важливо! Правильно сформований асортимент забезпечить створення великої бази постійних клієнтів.

Вибір приміщення для торгівлі

Бажано вибирати для роботи приміщення з урахуванням факторів:

  • Поруч розташовуються автомийки, СТО, а також гаражні кооперативи.
  • Відсутні в безпосередній близькості конкуренти.
  • Поряд є зручна парковка.
  • Виходить фасад будівлі на проїжджу частину.
  • Розмір відповідає запланованому асортименту.

Після знаходження відповідного приміщення в ньому робиться ремонт, дозволяє зробити цікаву атмосферу в магазині, відповідну продаваним товарам.

Обладнання

Для торгівлі автозапчастинами буде потрібно:

  • Стелажі і вітрини.Вітрини і стелажі в автомагазині
  • Стійки різних розмірів.
  • Стійка для каси.
  • Комп’ютери для автоматизованого обліку.
  • Інтернет.
Важливо! Деякі постачальники пропонують безкоштовне торгове обладнання, на якому розташовуються тільки їх товари, що дозволить істотно заощадити на початкових вкладень у відкриття бізнесу.

Постачальники

Великі магазини автозапчастин завжди співпрацюють відразу з декількома постачальниками, але бажано налагоджувати контакти безпосередньо з виробниками, а не з посередниками, так як в цьому випадку буде отримана мінімальна закупівельна ціна.

Знайти постачальників досить легко за допомогою інтернету, причому деякі компанії можуть запропонувати стати їх представниками, що дозволить отримати мінімальну закупівельну ціну на їх товари в усьому регіоні.

Організаційний план

Важливо грамотно вибрати професійних та досвідчених працівників. Для офіційної роботи реєструється бізнес, після чого визначається графік відкриття магазину.

Потрібний персонал

Від працівників магазину безпосередньо залежить результат діяльності організації. На перших етапах роботи підприємець може самостійно виступати в якості продавця, однак з плином часу йому доведеться наймати працівників. Вони повинні бути:

  • Кваліфікованим.
  • Досвідченими.
  • Ввічливими і привітними.
  • Охайними і привабливими.

Співробітник магазину автозапчастин

В цьому випадку численні покупці з задоволенням будуть повертатися в магазин для повторних покупок.

Оформлення бізнесу

Найбільш часто для відкриття магазину, який торгує автомобільними запчастинами, вибирається організаційна форма — ІП. Реєстрація ІП не займає багато часу і вимагає наявності мінімальних документів.

В якості системи оподаткування вибирається ЕНВД, причому в цьому випадку податок повністю залежить від розміру магазину, а також не змінюється з плином часу. Важливо подавати заяву на ЕНВД відразу з реєстрацією ІП. Які податки платить індивідуальний підприємець можна дізнатися тут.

Графік відкриття

Відкрити магазин автозапчастин можна за короткий проміжок часу, протягом якого реалізуються основні етапи процесу:

  • Аналіз ринку – 1 тиждень.
  • Реєстрація бізнесу – 2 тижні.
  • Вибір приміщення – 1 тиждень.
  • Проведення ремонтних робіт – 2 тижні.
  • Вибір постачальників – 1 тиждень.
  • Купівля обладнання для торгівлі – 1 тиждень.
  • Формування асортименту – 2 тижні.
  • Підбір співробітників – 1 тиждень.
  • Реклама магазину – 2 тижні.

Через три місяці буде отриманий повноцінний магазин з укомплектованим штатом, широким і глибоким асортиментом і ефективної маркетингової програми.

Фінансовий план

Для відкриття магазину автозапчастин потрібно 2 млн. 247 тис. грн.:

  • Реєстрація бізнесу – 2 000.
  • Ремонт приміщення – 45 000.
  • Рекламні витрати – 80 000.
  • Купівля торгового обладнання – 120 000.
  • Складання асортименту – 2 млн. грн.

Щомісячні витрати складають 913 тис. грн.:

  • Оренда приміщення – 30 000.
  • Заробітна плата працівників – 55 000.
  • Податки – 15 000.
  • Комунальні витрати – 8 000.
  • Реклама – 5 000.
  • Поновлення асортименту – 800 000.

Фінансовий план бізнес-плану

Найчастіше виручка в місяць становить 1 млн 100 тис. грн. Чистий прибуток дорівнює приблизно 180 тис. грн. Окуповуються вкладені кошти протягом одного року роботи.

Таким чином, будь-який бізнес, що має відношення до автомобілів, вважається вигідним і перспективним. Грамотно відкритий магазин автозапчастин буде приносити своєму власнику високий і постійний дохід. З його розвитком можуть бути запропоновані додаткові послуги.

Один з варіантів бізнесу з торгівлі автозапчастинами:

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Волтер Ньюман/ автор статьи
Бізнесмен, громадянин США. Був власником мережі ресторанів в Каліфорнії. Переїхав в Україну 2015 року, запустив бізнес з продажу автомобілів і декілька стартапів. Веду блог biznes-plan.com.ua, де розповідаю все про відкриття своєї справи і відповідаю на запитання читачів.
Сподобалась стаття? Поділись з друзями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: