Бізнес план бургерной: крок за кроком для початківців

Бізнес в галузі громадського харчування вже багато років входить до числа найбільш прибуткових сфер підприємницької діяльності. Але час не стоїть на місці, з кожним днем ​​з’являються нові види закладів, які стають набагато популярніше вже звичних нам ресторанів і кав’ярень швидкого харчування.

До числа таких підприємств можна віднести бургерной – ресторани і кафе «нового» покоління, які мають вузьку спеціалізацію і пропонують своїм відвідувачам широкий асортимент бургерів.

Такий бізнес на території України ще не дуже розвинений, але він по праву може називатися одним з найперспективніших. Якщо і вашу увагу привернула можливість запустити подібне підприємство, не варто сумніватися -. така справа точно принесе гарний прибуток.

У даній статті ми проаналізуємо докладний бізнес план бургерной, щоб ви змогли побачити, як крок за кроком відкрити такий заклад і зробити його популярним.

Відкриття бургерной: актуальність бізнес ідеї

Немає сенсу багато говорити про те, що всілякі ресторани і кафе користуються серед населення великою популярністю.

Цьому сприяє, в основному, те, що ритм життя сучасної людини сильно прискорився. Кожен другий, багато працюючи, просто не може виділити достатню кількість часу для того, щоб кожен день витрачати по кілька годин на приготування їжі.

Особливо це стосується тих громадян, які мало не цілодобово знаходяться в офісах або освітніх установах.

Нескладна схема дозволяє порівняти відвідуваність різного роду закладів в 2014 та 2017 років роках:

Зі статистики випливає, що відвідуваність ресторанів і кафе швидкого харчування знаходяться на лідируючих позиціях. А це, в свою чергу, говорить про те, що бізнес в галузі громадського харчування в Україні дуже актуальне.

Причому, таке твердження стосується всіх закладах громадського харчування, а особливо до ще недостатньо розвиненим, нових напрямків, в число яких, безсумнівно, входять і бургерной.

З одного боку, може здатися, що Бургерная, як заклад з нешироким асортиментом страв і невеликою площею, -. це не дуже приваблива бізнес ідея.

Але насправді все зовсім по-іншому.

Бургерной мають дуже багато переваг і переваг в порівнянні зі звичайними ресторанами швидкого харчування:

  • Незвичайне кулінарний напрям.
  • Відрізняється стиль.
  • Доступна цінова політика.
  • Швидке приготування страв, який поєднується з високою якістю продукції і сервісу.
  • Приємна атмосфера без зайвого шуму і суєти.

Всі ці характеристики, а також багато інших, роблять бургерной популярними закладами для відвідувачів і дуже прибутковим бізнесом для підприємців.

Тому, незалежно від того, чи є ви початківцям бізнесменом або вже відбувся підприємцем у сфері ресторанного бізнесу, знайте, що бургерной – це дуже актуальне і перспективний вид діяльності.

Основні складові для написання бізнес плану бургерной

На сьогоднішній день для запуску будь-якого виду бізнесу доцільним рішенням і навіть необхідністю стане складання бізнес плану відкриття підприємства.

На початковому етапі ведення підприємницької діяльності бізнес план допоможе правильно розрахувати необхідні капітальні інвестиції, продумати концепцію закладу, підібрати приміщення і обладнання до нього, а також розробити маркетингову стратегію.

В цілому все це дозволить уникнути численних помилок і ризиків, а також допоможе розрахувати власні сили.

Бізнес план – дуже широке поняття. Документ складається з великої кількості розділів, кожен з яких потрібен, щоб продумати всі деталі проекту.

Що стосується бізнес плану бургерной, то він буде складатися з наступних обов’язкових розділів:

  • Аналітичний план – аналіз ринку, визначення цільової аудиторії і конкурентів, актуальності бізнесу.
  • Організаційний план – реєстрація підприємництва, затвердження стратегії, концепції та асортименту продукції.
  • Виробничий план – підбір приміщення, організація простору, розробка дизайну інтер’єру, закупівля обладнання, наймання персоналу.
  • Маркетинговий план – розробка шляхів просування бургерной, варіантів залучення відвідувачів, формування переліку додаткових послуг.
  • Фінансовий план – розрахунок рентабельності та окупності, аналіз витрат на відкриття та очікуваних майбутніх доходів.

А тепер для того, щоб максимально точно розповісти вам про етапи відкриття бургерной на території України, проаналізуємо окремо кожен з пунктів бізнес плану. Почнемо з того, як узаконити свій бізнес.

Як зареєструвати підприємницьку діяльність, якщо ви вирішили відкрити бургерной?

Реєстрація підприємництва – це, безсумнівно, один з найважливіших етапів бізнес плану, без виконання якого всі подальші кроки відкриття бізнесу будуть незаконними.

Найчастіше при запуску власного бізнесу бізнесмени реєструють свою діяльність в якості індивідуального підприємця (ІП) або ж товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ).

Який з варіантів вибрати при відкритті бургерной?

З огляду на, що Бургерная – це заклад невелике, для того, щоб узаконити свою діяльність, краще все ж вибрати реєстрацію ВП. Для цього вам буде потрібно зовсім невеликий пакет документів, та й саме ведення індивідуального підприємництва набагато простіше, ніж організація ТОВ.

Для початку процесу реєстрації вам потрібно зібрати всі необхідні документи і відправитися в ИФНС за місцем прописки

Зі списку документації вам знадобляться:

  • Паспорт.
  • Ідентифікаційного коду.
  • Заява (заповнити його зможете безпосередньо в інспекції).
  • Квитанція про сплату держмита (на сьогодні становить 800 грн.).

Після подачі заяви і відповідних документів вам доведеться почекати кілька днів, після чого ви отримаєте свідоцтво ОГРН. Воно стане підтвердженням того, що тепер ви бізнесмен, причому, на законному рівні.

Крім того, вам потрібно буде визначити систему оподаткування, яку держава буде застосовувати щодо вас, і вказати коди видів діяльності за КВЕД.

Що стосується оподаткування, то найкраще вибрати ССО (спрощену систему оподаткування) або ЕНВД (єдиний податок на поставлений дохід).

Коди можете вказати наступні:

Але якщо вже ми заговорили про законну стороні відкриття бургерной, слід зазначити також і те, що і до бургерной, і до інших закладів ресторанного бізнесу, пред’являються високі вимоги – як з боку санітарно-епідеміологічної служби, так і пожежної інспекції.

Тому щоб уникнути конфліктів і проблем в подальшому, вам слід неодмінно подбати про те, щоб ваша Бургерная відповідала стандартам.

Крім того, в будь-який момент ви повинні бути готові надати перевіряє комісії ряд документів, до яких відносять такі:

Назва документу
1Свідоцтва свідоцтва про Державну реєстрацію та ІПН.
2Журнал техніки безпеки.
3Сертифікат відповідності вимогам санепідслужби.
4Акт перевірки контрольно-вимірювальних приладів.
5Договір з санітарно-епідеміологічною службою.
6Договір з організацією, яка проводить дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію.
7Договір зі службою енергопостачання.
8Договір зі службою водопостачання.
9Договір з житлово-комунальною службою.
10Договір з каналізаційної службою.
11Договір з пожежною службою.
12Договір з міською адміністрацією.
13Договір з орендодавцем приміщення.
14Договір з центром обслуговування обладнання.
15Трудові договори з найманими працівниками.

Ще одним важливим нюансом відкриття бургерной є наявність у кожного з ваших співробітників медичної книжки, яка підтверджує задовільний стан здоров’я.

Для чого потрібен аналіз ринку і яким чином він вплине на вибір формату бургерной?

Ще одним важливим елементом бізнес плану бургерной є аналіз ринку і визначення цільової аудиторії майбутньої бургерной.

Для чого потрібен такий аналіз?

Проаналізувавши ринок і з’ясувавши, які підприємства громадського харчування вже є на території вашого міста, ви без проблем зможете зрозуміти, якого саме закладу бракує вашому населеному пункту.

Таким чином, ви відразу вирішите дві проблеми: чи зможете уникнути ризиків щодо непопулярності вашої бургерной, і створити саме той заклад, в якому потребують жителі міста.

Але аналіз ринку складається не тільки з визначення кількості та формату різного роду закладів.

Моніторинг включає в себе, як мінімум, визначення трьох основних чинників:

  1. Кількості конкурентів і їх пропозиції на ринку.
  2. Цільової аудиторії, якій можуть бути як молоді люди, так і клієнти старшого віку.
  3. Платоспроможності громадян, від якої багато в чому буде залежати і майбутня цінова політика бургерной.

На основі визначення всіх даних в своєму бізнес плані ви вже зможете більш точно обумовити власну пропозицію на ринку послуг громадського харчування, розробивши формат і концепцію закладу.

Незважаючи на те, що все бургерной – це ті заклади громадського харчування, які спеціалізуються на приготуванні бургерів, кожна точка має власний стиль, меню і спосіб обслуговування.

Тому в бізнес плані ще на етапі розробки вашої бізнес ідеї ви повинні продумати концепцію до дрібниць.

Які саме моменти слід вирішити по ходу визначення власного формату:

  1. Концепцію і стиль бургерной.На основі отриманих даних про аналіз ринку і цільової аудиторії ви можете з точністю визначити, яким має бути ваш заклад.

    Якщо основною аудиторією відвідувачів будуть молоді люди у віці від 19 до 29 років, буде непогано оформити бургерной в яскравому, молодіжному стилі і розробити відповідне помітне меню з незвичайними назвами страв.

    Якщо ж основними відвідувачами стануть офісні працівники або ж сімейні пари, то варто розробити більш сімейний і спокійний стиль у вашій бургерной.

  2. Тип закладу.Все бургерной – це заклади, багато в чому нагадують закусочні або ж ресторани швидкого харчування. Але чіткого поняття, як повинна виглядати ідеальна Бургерная, немає, тому ви можете позиціонувати свій заклад, як вузькоспеціалізований ресторан або ж як фастфуд.

    Вибір типу, в основному, буде залежати від насиченості вашого ринку подібними закладами та переваг самих жителів, а також їх платоспроможності.

  3. Спосіб обслуговування.Залежно від того, якого типу буде ваша Бургерная, ви повинні визначити, яким чином буде здійснюватися обслуговування відвідувачів.

    Вибравши відкриття бургерной по типу ресторану, найкраще найняти більшу кількість офіціантів для організації повного або часткового обслуговування. А якщо хочете відкрити бургерной швидкого харчування, розробляйте систему самообслуговування.

  4. Меню бургерной.Як вже було сказано, немає точного визначення поняття бургерной, і, відповідно, немає конкретного переліку страв, які повинні в ній подаватися. Тому розробка меню і визначення переліку страв на етапі бізнес плану повністю лягає на плечі власника.

    Єдине, що можна сказати точно, так це те, що Бургерная в будь-якому випадку повинна надавати широкий асортимент бургерів, адже вони як би і є «фішкою» закладу. Що стосується асортименту інших страв, то він повинен бути не дуже широким, але і не складатися з одних бургерів і картоплі фрі.

    В ідеалі, меню повинно нараховувати 15-20 найменувань страв:

    • 5-7 різних видів бургерів з різними булочками і котлетою з різного фаршу.
    • 2-3 нескладних салату.
    • 2-3 гарніру, на зразок картоплі фрі і картоплі по-селянськи.
    • 2-3 види м’ясних страв, наприклад, курячі крильця або смажені ковбаски.
    • 2-3 нескладних десерту.

    Що стосується напоїв, то їх перелік також повинен складатися з різних категорій. Це можуть бути різноманітні прохолодні напої, всілякі чаї, кілька варіантів кави, свіжовичавлені соки.

    Алкоголь, як правило, в бургерной реалізується неміцний, наприклад, пиво, нескладні коктейлі і вино.

    Якщо плануєте реалізацію спиртних напоїв, зверніть увагу на необхідність отримання ліцензії.

    Також не випускайте з уваги можливість залучити відвідувачів незвичайними стравами в меню, наприклад, включіть в список вегетаріанські або дитячі бургери.

  5. Список додаткових послуг.Хоч ми відносимо бургерной до числа закладів харчування, для залучення більшої кількості відвідувачів можете організувати деякі додаткові послуги.

    До них можна віднести організацію доставки бургерів додому, проведення заходів (бізнес ланчів, корпоративів, сімейних свят), організацію на території бургерной дитячої кімнати або майданчика.

Проаналізувавши кожен з елементів для створення повноцінного формату та концепції, в бізнес плані ви зможете чітко відобразити, яку бургерной ви збираєтеся відкрити. На основі цього буде набагато легше вирішити інші організаційні та виробничі моменти.

Вибір приміщення для бургерной: де і яку площу краще орендувати?

За загальним правилом всі заклади харчування (і бургерной в тому числі) найкраще розміщувати в людних прохідних місцях.

Це можуть бути і центральні вулиці міста, і площі біля великих торгових центрів, і прохідні місця близько офісних будівель, ВНЗ, великих підприємств. Словом, найкраще відкривати бургерной в тому місці, де заклад завжди буде на увазі, і де щодня проходить велика кількість людей, бажаючих перекусити.

Також при виборі місця під бургерной відштовхуйтесь від розмірів міста, в якому плануєте її запустити. Якщо він невеликий, то без сумніву шукайте приміщення ближче до центру. А якщо мова йде про мегаполіс, то тут можна дозволити відкриття підприємства і в якому-небудь спальному районі, де проживає чимало людей.

При цьому, не забувайте про те, що місце розміщення бургерной має відповідати її концепції.

Враховуйте також і кількість конкурентів поруч. Якщо в центрі міста вже є кілька бургерной, то або шукайте менш насичене конкурентами місце, або запропонуйте своїм потенційним відвідувачам щось таке, чого немає в інших.

Що стосується самої площі під бургерной, то її краще всього орендувати. Але, якщо ви маєте в своєму розпорядженні капіталом достатнім для покупки, то можете і придбати її.

Розміри обраного приміщення будуть залежати від того, яких масштабів бургерной ви плануєте відкрити, а також якого типу заклад у вас буде.

Якщо брати середні показники, то для організації бургерной знадобиться близько 100 кв. м. площі, з яких 60-70 кв. м. піде під зал для гостей, а ще 30-40 кв. м. знадобиться для організації санвузлів, кухні та приміщень для персоналу.

: Приміщення не повинно бути вже дуже великим, але при цьому достатнім для організації кухні і просторого залу.

Виробничий бізнес план бургерной: основні найменування обладнання

Як і для будь-якого іншого закладу харчування, мало орендувати одну тільки площа для відкриття бургерной. Її ще потрібно правильно оснастити, щоб відвідувачі почували себе комфортно, а на кухні можна було готувати їжу.

Оскільки в кожному з випадків організації бургерной в залежності від концепції буде змінюватися меню і необхідне обладнання для приготування, ми наведемо як приклад основні найменування обладнання для виробничих та підсобних приміщень, а також для облаштування залу для гостей.

Найменування обладнаннякількістьвартістьзразок
Загальна вартість обладнання:800 300 грн.
Зал для відвідувачів
столи104 200.
стільці402 500.
дивани58 500 грн.
Барна стійка180 500 грн.
кухня
Прес для бургерів17 000 грн.
електричний гриль15 000 грн.
поверхня для смаження17 000 грн.
Холодильний стіл для бургерів185 000 грн.
Фритюрниця1350 000 грн.
Овочерізка116 000 грн.
теплова вітрина124 000 грн.
холодильник155 000 грн.
духовку118 000 грн.
стіл обробний25 900 грн.
Ванна для миття посуду і овочів (3-х секційна)114 000 грн.
Стелаж26 500 грн.
водонагрівач18 000 грн.
санвузли
унітаз32 300 грн.
умивальник3600 грн.
Настінний диспенсер для мила3400 грн.
Сушарка для рук33 300 грн.
Підсобне приміщення для працівників
шафа одежна14 000 грн.
диван16 000 грн.
Додаткове обладнання
POS комп’ютер120 000 грн.
чековий принтер15 900 грн.
станція офіціанта114 000 грн.

Разом, загальна вартість оснащення для бургерной складе більше 1,8 млн. Грн., Що, погодьтеся, досить значна сума. Але пам’ятайте, що така цифра є орієнтовною. Вона може бути менше або більше – в залежності від типу закладу та обраного для ведення бізнесу регіону країни.

Крім того, вартість може бути зменшена за рахунок покупки не нового, а вже використаного раннє обладнання.

Також можна трохи знизити витрати, уклавши договір поставки з виробниками напоїв. Ви будете купувати і реалізувати їх продукцію, а вони натомість нададуть вам свої холодильники для охолодження і зберігання води, мінералки, соків.

Обов’язково вкажіть все це на етапі підготовки у вашому бізнес плані. Чітка структура ваших дій допоможе вам в кінцевому рахунку максимально точно спрогнозувати суму капітальних інвестицій.

Підбір персоналу та закупівля сировини: інші організаційні елементи бізнес плану для бургерной …

Незважаючи на те, що пошук майбутніх співробітників і постачальників на перший погляд здається не такою вже складною задачею, всі подібні моменти бізнес план повинен містити в обов’язковому порядку.

Завдяки всім занесеним в нього даними ви зумієте і правильно підрахувати витрати, і зрозуміти, де ви будете купувати продукцію для приготування страв в бургерной.

Отже, почнемо з підбору персоналу.

Скільки співробітників знадобиться вам на етапі запуску бургерной?

Для того, щоб відкрити бургерной, радимо вам найняти спершу мінімально необхідну кількість працівників, число яких ви будете збільшувати з ростом попиту на ваш бізнес.

На перших порах вам знадобиться найняти близько 7-8 осіб, які працюватимуть позмінно:

  • 2 керуючих
  • 2 повара
  • 2 офіціанта
  • 1-2 прибиральниці

Зверніть увагу, що кількість найманих працівників може бути і менше, якщо ви плануєте організацію лінії самообслуговування.

Але оскільки для бургерной більше підходить обслуговування за допомогою офіціантів, спершу найміть хоча б двох таких співробітників, а пізніше збільште їх штат до 4-6 чоловік.

Що стосується інших працівників, на кшталт бухгалтера і маркетолога, то спочатку їх функції можете виконувати ви самі. В крайньому випадку можете залучити працівників з аутсорсингу.

Де і в кого краще всього купувати сировину?

Оскільки при відкритті точки харчування важлива не тільки ціна, але і якість продукції, найкраще підшукати перевірених виробників, які зможуть на кожен вид продукції надати вам сертифікат якості.

Щоб заощадити, укладайте договори поставки тільки з безпосередніми виробниками, а не перекупниками.

Що стосується продуктів (фрукти й овочі), буде краще знайти яке-небудь невелике фермерське господарство, яке завжди буде поставляти тільки свіжу зелень.

Уважно підходите і до вибору постачальників м’яса і м’ясної продукції, адже їх свіжість вплине не тільки на смакові якості страв, але і на репутацію вашої бургерной.

Також не забувайте в своєму бізнес плані виділити кошти на покупку різних столового приладдя: приладів, тарілок, чашок і склянок.

Для організації бургерной не обов’язково купувати найдорожче скло або фаянс, але його якість не повинно бути аж надто поганим. Купивши неякісну, дешеву посуд, яка постійно розбивається, ви тільки підете в збиток. Тому краще придбати більш дорогий, але довговічний варіант.

Маркетинговий план відкриття бургерной: стратегія розвитку і реклама

Багато хто недооцінює необхідність включення маркетингового розділу в бізнес план бургерной, і дуже даремно.

Спочатку продуманий план залучення покупців, а також перелік інструментів реклами допоможе «розкрутити» нову точку харчування в максимально короткі терміни.

Тому ми рекомендуємо поставитися до маркетингового плану так само серйозно, як і до попередніх розділах бізнес проекту.

З чого слід почати і на що зробити основний упор?

В силу того, що Бургерная – це заклад нове і сучасне, шляхи його просування повинні бути відповідними. Тому почніть з яскравого назви і привабливої ​​слогану, які швидко будуть зацікавлювати потенційних споживачів.

Далі беріться за створення веб-сайту і розкручування груп в соціальних мережах.

Сайт бургерной повинен стати його візитною карткою, за допомогою якої майбутні відвідувачі зможуть ознайомитися з концепцією і пропозицією вашого бізнесу. Крім того, ваш веб-сайт повинен бути досить функціональним для того, щоб приймати онлайн замовлення від людей, які хочуть який-небудь фірмовий бургер з доставкою додому.

Щоб здійснити все сказане, буде краще створити сайт, звернувшись до фахівця. Він зможе зробити його функціональним, цікавим і зрозумілим для будь-якого користувача.

Крім сайту, просувайте бургерной в соціальних мережах: постите красиві фотографії, пишіть про ваші новинки, акції та знижки. Словом, популяризує вашу бургерной.

Не забувайте і про інші, вельми ефективні способи реклами:

  • Роздавайте листівки і купони на знижку.
  • Проплатіть рекламу на ТБ і радіо.
  • Додайте кілька оголошень в газетах і журналах.
  • Пропонуйте бонусні програми для постійних відвідувачів і великих компаній.
  • Влаштуйте яскраве відкриття бургерной з розіграшем призів і скромною дегустацією страв з вашого меню.

Підраховуємо витрати і очікуваний прибуток: фінансова складова бізнес плану бургерной

Щоб мати можливість підрахувати суму капітальних інвестицій для відкриття бургерной, проаналізуємо всі витрати для її запуску:

Категорія витратНайменування витратВартість (грн.)
Разом:140 000

гривень

Реєстрація підприємницької діяльності• Реєстрація ІП400
• Отримання дозволів та оформлення друку2 500
Оренда і облаштування приміщення• Оренда площі (за перші півроку)120 000
• Ремонт приміщення270000
• Облаштування приміщення для відвідувачів280 000
• Облаштування підсобних приміщень і санвузлів560 300
Заробітна плата для персоналу• Керуючі (2 людини)40 000
• Кухарі (2 людини)40 000
• Офіціанти (2 людини)20 000
• Прибиральниці (2 людини)10 000
додаткові витрати• Придбання посуду і столових приборів40 000
• Закупівля продукції, необхідної для відкриття50 000
• Оформлення та замовлення друкованих матеріалів (меню, візитки і т.д.)20 000
Реклама• Розробка веб-сайту20 000
• Друк роздаткових матеріалів10 000
• Платні оголошення17 000

У підсумку, сума початкових інвестицій для відкриття бургерной складе близько Сума, звичайно, не маленька, але нагадаємо, що вона орієнтовна і може бути менше в залежності від міста вашого проживання і кількості посадочних місць в бургерной.

Тепер поговоримо про окупність.

Собівартість одного бургера становить близько, до яких ще треба додати деякі засоби на порцію картоплі фрі і кетчупу, які подаються разом з бургером.

Продажна вартість такого набору складе близько 200-400 грн. Середній чек в такому випадку буде від 300 до 400 грн.

Якщо врахувати, що кожен день вашу бургерной відвідуватимуть від 50 до 80 осіб, то зможемо підрахувати, що на перших порах чистий прибуток в місяць складе. А вже через півроку цей показник може збільшитися і до 150 тис. Грн.

Таким чином, дане підприємство окупиться вже через 1,5 – 2 роки .

На цьому підведемо підсумок. Ми детально розглянули бізнес план бургерной, чітке слідування якому допоможе вам відкрити власну прибуткову справу.

Бургерной – це не унікальні, але ще дуже свіжі і актуальні закладу харчування, які можуть принести своєму власникові хорошу віддачу і широку популярність. Тому зважуйте всі «за» і «проти», підраховуйте розмір інвестицій в вашому випадку і поповнюйте ряди успішних бізнесменів.

Рейтинг
( 1 оценка, среднее 5 из 5 )
Волтер Ньюман/ автор статьи
Бізнесмен, громадянин США. Був власником мережі ресторанів в Каліфорнії. Переїхав в Україну 2015 року, запустив бізнес з продажу автомобілів і декілька стартапів. Веду блог biznes-plan.com.ua, де розповідаю все про відкриття своєї справи і відповідаю на запитання читачів.
Сподобалась стаття? Поділись з друзями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: