Як відкрити свою друкарню

Друкарня – це затребувана організація, що здійснює випуск різноманітної друкованої продукції. Вона працює з великими компаніями або приватними особами. За рахунок можливості розширення спектра надаваних послуг, є можливість істотно збільшувати прибуток. Обладнання для друкарні є сучасним, зручним і багатофункціональним, тому всі дії реалізуються оперативно і якісно. Для успішного старту бізнесу потрібен грамотний бізнес-план друкарні.

Як відкрити свою друкарню

Загальний опис проекту

Основними цілями роботи друкарні є:

  • Продаж друкарських послуг високої якості різним клієнтам.
  • Отримання високого прибутку і постійне розвиток компанії.
  • Створення робочих місць.

Сучасні друкарні можуть бути представлені в різних форматах, оскільки деякі організації спеціалізуються виключно на випуску газет чи журналів, а також книг, а інші розширюють спектр послуг, залучаючи велику кількість не тільки великих, але і приватних клієнтів.

До основних послуг друкарні відноситься:

  • Друк газет чи журналів, а також книг.
  • Створення різноманітної рекламної продукції.
  • Розробка логотипів.
  • Формування макетів.
  • Випуск листівок, запрошень і інших елементів для святкових подій.
  • Виготовлення упаковок, етикеток, етикеток, брошур, візиток та інших схожих друкованих виробів.

Асортимент продукції друкарні

Основою успішної роботи виступає надання послуг оперативно, так як більшості клієнтів вимагається отримання тих або інших елементів в короткі терміни. Бажано надавати можливість робити термінові замовлення, але в цьому випадку на продукцію збільшується вартість приблизно на 10%.

Аналіз галузі

Проведення маркетингових досліджень дозволить визначити стан ринку і виявити конкурентів. Даний процес проводиться самостійно або досвідченими маркетологами.

Аналіз ринку

Зазвичай в кожному регіоні існує кілька друкарень, тому перед відкриттям аналогічної організації слід вивчити ринок.

Важливо! Навіть у місті з великим числом друкарень є можливість відкрити затребувану компанію, якщо врахувати недоліки конкурентів.

При вивченні ринку буде отримана інформація:

  • Число конкурентів.
  • Попит на типографическую продукцію.
  • Люди, що входять в цільову аудиторію.
  • Можлива прибуток від діяльності.

На підставі цих даних приймається рішення про ефективність відкриття нового бізнесу.

Аналіз конкурентів

Більшість друкарських компаній працює протягом тривалого часу, тому у них є великі клієнтські бази. Проте вони можуть втратити своїх потенційних покупців за рахунок появи на ринку конкурентів, що пропонують цікаві, незвичайні, унікальні та недорогі послуги.

Під час оцінки конкурентів важливо отримати відомості:

  • Їх кількість.
  • Спектр надаваних ними послуг.
  • Встановлювані ціни на продукцію і послуги.
  • Кількість їх клієнтів.
  • Термін роботи.

Ці дані допоможуть визначити, якими може скористатися перевагами нова компанія.

Аналіз ризиків

Відкриття друкарні володіє перевагами і ризиками, причому їх важливо вивчити завчасно:

РизикиПереваги
Висока конкуренціяВисокий попит
Відсутність кваліфікованих працівників, розбираються в складному типографическом обладнанніМожливість пропонувати потенційним клієнтам унікальні послуги, відсутні у конкурентів
Довгий термін окупностіВисока вартість послуг
Залежність від термінів виконання роботиРозширення послуг сприяє збільшенню цільової аудиторії бізнесу

Таким чином, якщо ретельно підійти до питання відкриття друкарні, то буде отриманий затребуваний і прибутковий бізнес.

Як працює друкарня

Маркетинговий план

Важливим моментом будь-якого бізнесу є залучення клієнтів. Від цього залежить прибуток, тому нова друкарня повинна користуватися різними можливостями для реклами і просування своїх послуг:

  • Реклама в інтернеті, причому для цього можуть використовуватися соціальні мережі, створення власного сайту або різні сервіси для розвитку бізнесу.
  • Розміщення рекламної інформації в різних спеціальних друкованих виданнях.
  • Розсилка комерційних пропозицій потенційним великим клієнтам, представлених різними компаніями.
Важливо! Від ефективності маркетингової програми залежить прибуток організації, тому вона повинна використовуватися не тільки на етапі відкриття друкарні, але і протягом усього строку її існування.

Виробничий план

Важливим моментом відкриття друкарні вважається грамотний вибір приміщення для роботи. Підбирається якісне обладнання, що дозволяє надавати безліч послуг клієнтам.

Необхідне приміщення

Найбільш ефективним вважається відкриття спочатку міні-друкарні, оскільки в цьому випадку не доведеться вкладати суттєві кошти в організацію бізнесу. Для даного закладу вибирається відповідне приміщення при врахуванні умов:

    • розмір не може бути менше 40 кв. м., бо інакше неможливо буде розташувати обладнання на обмеженій площі.

Приміщення для друкарні

  • Важливо, щоб приміщення було обладнане пожежною сигналізацією, а також до нього були підведені необхідні комунікації, а інакше неможливо буде отримати дозвіл на роботу від СЕС і пожежної інспекції.
  • Місце розташування повинно бути зручним для потенційних клієнтів, тому зазвичай вибирається офісний район міста.

Обладнання для друкарні

Найважливішою статтею витрат при відкритті даної організації є покупка високоякісного, багатофункціонального і технологічного обладнання. До нього відноситься:

  • Різограф – 70 000.
  • Копіювальний пристрій – 55 000.
  • Лазерний принтер – 50 000.
  • Сканер – 52 000.
  • Комп’ютер – 35 000.

Обладнання для друкарні

Якщо планується надавати специфічні послуги, то для їх реалізації потрібно придбання додаткового обладнання.

Організаційний план

Організація безпосередньої роботи полягає в реєстрації бізнесу, а також у пошуку професійних, ввічливих і надійних працівників. Заздалегідь визначається графік роботи друкарні.

Потрібний персонал

На перших етапах роботи не потрібно значний штат, однак для оптимального функціонування друкарні потрібні працівники:

  • Друкар і його помічник.
  • Різьбяр.
  • Менеджер по роботі з клієнтами.
  • Працівник, який здійснює додрукарську підготовку.
  • Бухгалтер для ведення розрахунків з різними державними органами.

Персонал для друкарні

Якщо у підприємця є досвід роботи в друкарні, то він може самостійно поєднувати кілька посад.

Оформлення бізнесу

Будь-яка неодмінно друкарня повинна працювати офіційно, тому реєструється ІП, однак така організаційна форма оптимальна для маленької організації, яка планує співпрацювати з приватними особами.

Якщо основним напрямком роботи буде співпраця з великими компаніями, то бажано спочатку реєструвати ТОВ.

Графік відкриття

Відкрити друкарню можна буквально за два місяці:

  • 1 місяць – реєстрація компанії, пошук приміщення для роботи, проведення ремонту в кімнатах.
  • 2 місяць – отримання дозволів на роботу від СЕС і пожежної інспекції, купівля обладнання, його встановлення і налагодження, проведення рекламної компанії, пошук співробітників.

На третій місяць починається запуск роботи організації, тому стати повноцінним власником фірми можна за короткий проміжок часу.

Фінансовий план

Відкриття друкарні зажадає вкладення 830 тис. грн.:

  • Реєстрація бізнесу – 15 000.
  • Купівля обладнання для друкарні – 450 000.
  • Монтаж і налагодження устаткування – 15 000.
  • Проведення ефективної рекламної компанії – 80 000.
  • Придбання різних витратних елементів для роботи – 200 000.
  • Інші витрати – 70 000.

Щомісячні витрати дорівнюють 358 тис. грн.:

  • Оренда приміщення – 25 000.
  • Купівля матеріалів – 160 000.
  • Заробітна плата працівників – 130 000.
  • Комунальні платежі – 18 000.
  • Податки – 25 000.

Окупність друкарні

Приблизний щомісячний дохід дорівнює 450 тис. грн., тому чистий прибуток приблизно дорівнює 95 тис. грн. Окуповуються вкладені кошти протягом року, однак на показники діяльності впливають конкуренти, ефективність реклами та якість послуг.

Таким чином, цікавим і незвичайним бізнесом вважається відкриття друкарні. Він володіє багатьма ризиками, однак якщо ретельно розібратися в правилах його відкриття і ведення, то може бути отримана організація, яка приваблює багатьох клієнтів. У цьому випадку вона буде отримувати високий і стабільний прибуток.

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Волтер Ньюман/ автор статьи
Бізнесмен, громадянин США. Був власником мережі ресторанів в Каліфорнії. Переїхав в Україну 2015 року, запустив бізнес з продажу автомобілів і декілька стартапів. Веду блог biznes-plan.com.ua, де розповідаю все про відкриття своєї справи і відповідаю на запитання читачів.
Сподобалась стаття? Поділись з друзями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: