Бізнес план інтернет магазину одягу: крок за кроком

Спробувати себе в якості власника магазину в режимі онлайн під силу навіть новачкові.

При цьому перші продажі можна дійсно здійснити з нуля, чи не фігурально, а в прямому сенсі.

Такий вид бізнесу в інтернеті краще підійде людям, які мають освіту в сфері комп’ютерних технологій.

І при цьому бажаючим зайнятися торговельним справою.

Але це не означає, що робота не під силу звичайному користувачеві.

Просто потрібно підійти до реалізації ідеї докладно, з розумом.

Перш за все – скласти бізнес план інтернет магазину одягу.

Він включає в себе кілька практичних кроків:

  • Документи на дозвіл.
  • Маркетинговий аналіз (для кого відкриваємо магазин, сегмент одягу, який плануємо продавати, асортимент, місце відкриття).
  • Вибір постачальників.
  • Створення і просування сайту (платформи продажів).
  • Місце відкриття офісу, склад, ремонт обладнання тощо.
  • Організація доставки.
  • Персонал.
  • Капітальні вкладення, термін окупності.

Цільова аудиторія для інтернет магазину одягу

Це етап маркетингу.

Краще зупинити свій вибір на жіночого та дитячого одягу.

Статистичні дані говорять, що основна маса покупок виробляється жінками.

Навіть чоловічі позиції часто набувають представниці прекрасної статі для своїх чоловіків, синів та ін.

Ну, а купувати дитячі товари, само собою, прерогатива матусь.

Секрет криється в психології: чоловіки більш консервативні, менш схильні стежити за своїм зовнішнім виглядом і часто сприймають такий догляд, як ознака «жіночності».

Але зараз з’являється чимало чоловіків, які доглядають за собою.

А, значить, вони теж ваші потенційні покупці.

Якщо ви зупинили свій вибір на продажу одягу, важливо визначитися з напрямком і стилістикою товарів.

З досвіду успішних інтернет магазинів одягу можна порекомендувати торгувати:

  • дитячим одягом з супутніми товарами (іграшки, посуд для немовлят).
  • уніформою, спеціалізованої одягом, шкільною формою (зазвичай на замовлення).
  • вечірніми і весільними нарядами (зазвичай здають в оренду).
  • жіночої або чоловічої одягом.
  • спортивним одягом.
  • нижньою білизною з супутніми товарами (халати, нічні сорочки, піжами).
  • молодіжної стильним одягом (потрібно орієнтуватися в сучасних молодіжних трендах і субкультурі).
  • займатися прокатом карнавальних костюмів.

Далі вам потрібно оцінити аудиторію і сформувати асортимент з точки зору купівельної спроможності.

Оскільки інтернет магазин не обмежений просторовим фактором, це спрощує справу.

Ви можете орієнтуватися на покупця, яка не перебуває безпосередньо в вашому місті.

Люди з невисоким і середнім достатком віддають перевагу традиційним магазини.

Досвід показує, що торгувати дешевими виробами також невигідно.

Але і шубу у вас купувати ніхто не буде.

Такі речі вимагають багаторазових примірок.

У бізнес плані для інтернет магазину одягу слід прописати категорію товару:

  • комісійний (секонд хенд).
  • звичайний магазин, розрахований на масового покупця, і на середню цінову політику.
  • брендовий (пропонується певний вид бренду, часто по франшизі, або кілька).
  • стоковий (позиціонуються європейські моделі минулих сезонів, які там вже не модні).

Постачальники для інтернет магазину одягу

Ваше завдання максимально наблизитися до виробника.

Це знизить закупівельну вартість товару, відповідно збільшить ваші шанси на конкурентоспроможну ціну і прибуток.

Шукати інформацію про постачальників в інтернет магазин одягу можна:

  • в інтернеті.
  • в газетах.
  • на спеціалізованих виставках.
  • на оптових складах.

Починати варто з регіональних представників або офіційних дилерів.

Співпраця можлива і з вітчизняним виробником, і закордонним.

Можна їздити закуповувати речі самому, знайти надійних людей, які привезуть вам товар, замовляти доставки через інтернет.

При зверненні до офіційних представників іноземних компаній, ви не маєте проблем з митницею і транспортної доставкою.

На сьогодні оптові поставки з-за кордону більш вигідні (дешевше), ніж по країні.

Але на них є обмеження по сумі (до 1 000 євро).

Порада! Замовте пробні позиції товару, щоб переконатися в його якості.

Зараз дуже популярні поставки з Китаю.

Виробники пропонують вигідні умови торгівлі.

Але є багато негативних відгуків про доставленої продукції.

Це не означає, що ви не повинні розглядати цю можливість.

Просто потрібно ретельніше вивчити список виробників, і враховувати відгуки по їх товарам.

Серед китайських виробників теж є компанії, які заслуговують на довіру.

Дропшиппінг: деталі такої схеми поставок

Закупівля товару – одна з найбільш витратних статей витрат.

Більш того, при розширенні справи доведеться подумати про складі.

Але є спосіб скоротити цю частину вкладень.

Суть Дропшиппінг проста – це прямі поставки, безпосередньо від виробника.

Тобто, ви є посередником між виробником і покупцем.

Уклавши договір з постачальником, і зафіксувавши ціну, ви встановлюєте свою, викладаючи товар в інтернет магазині.

При цьому ризики втрати вкладених коштів виключені, на відміну від класичного способу закупівлі.

Та й кількість позицій, які ви можете виставити, набагато більше.

Ваше завдання – знайти покупця.

Для цього ви залучаєте клієнтів на свій майданчик для продажу.

Ви виставляєте позиції з яскравими описами, хорошими фотографіями.

Ресурс забезпечуєте продають текстами.

Мета таких «опусів» – просунути ваш сайт в перші 10 позицій, які називають «топом», в пошукових системах інтернету.

Порада! Найміть сео-копірайтера для створення описів і статей в ваш інтернет магазин.

Після того як покупець замовив товар, ви передаєте замовлення постачальнику.

Доставкою і упаковкою товару займається саме він.

Але претензії за доставлений не в термін товар або його якість отримувати будете ви.

Часто постачальник в такій системі працює з багатьма інтернет магазинами і «на потік».

Він не піклується про свою репутацію.

Тому при поганих відгуках про таких виробниках виключайте їх зі списку ваших постачальників.

Ведіть базу клієнтів з індивідуальними номерами замовлень, які ви повинні повідомляти їм.

Враховуйте їх відгуки про постачальників, побажання.

Такий аналіз допоможе сформувати список надійних виробників і оптимізувати асортимент.

Для цього потрібно налагодити зворотний зв’язок з клієнтами.

Ваше завдання – зробити їх постійними покупцями.

Порада! У міру розширення бізнесу організуйте службу підтримки.

Сайт для інтернет магазину одягу

Ще один витратний пункт бізнес плану.

Без майданчики для продажу немає і торгівлі.

Ви можете купити готовий продукт.

У дні акцій він коштуватиме 3 000 – 4 000 гривень.

Тому варіант інтернет майданчики, яку створять для вас фахівці, краще.

Для розробки сайту під інтернет магазин, ви можете скористатися послугами веб-студій.

Аналіз середніх цін у вибірці з 6 веб-студій

Веб студіяЦіна послуг, грн.
«Віртуальні технології»від 5 000
«Передовік.Ру»від 5 000
«Інтарі»від 15 000
«Айкон»від 15 000
«Трейдофт»від 20 000
«Айтекс»від 20 000

Такий продукт врахує ваші побажання щодо дизайну, буде оптимізовано під асортимент і вид магазину.

Професійні та зручні способи навігації, зрозумілий інтеUAейс – неповний список переваг розробленого під вас сайту.

Що робити, якщо коштів не вистачає?

Орендувати інтернет майданчик краще з правом викупу.

З мінусів оренди: обмеження за кількістю позицій, ви нічого не можете змінити в інтернет магазині.

Щоб відкрити магазин в соціальній мережі, вам потрібно створити групу, і наповнити альбоми з фотографіями та описами.

Просування і реклама для вашого магазину

Для оптимізації роботи сайту та просування інтернет магазину, будуть потрібні послуги СЕО-оптимізаторів.

Крім написання грамотних текстів, потрібно створити контекстну рекламу, щоб по посиланнях з інших сайтів потрапляли саме до вас.

Порада! Найміть модель, яка буде представляти одяг з вашого інтернет магазину.

В хорошому інтернет магазині одягу повинні бути представлені:

  • розсилка, нагадування про себе по електронній пошті.
  • організація акцій.
  • інтерактивна підтримка.
  • зручне і зрозуміле пересування по сайту.
  • інформативний і якісний контент з фото.
  • надання гарантій, демонстрація сертифікатів якості.
  • служба доставки.
  • демонстрації моделей в різних поєднаннях.

Бізнес-розрахунки для створення і просування хорошого сайту під інтернет магазин одягу:

Вид послугиЦіна, грн.
Разом:від 20 000 гривень
Створення сайту (програмування)вiд 3 000
Дизайн сайту, логотипвiд 3 000
Версткавід 2 500
контентвiд 3 000
Домен і хостингвід 1 000 на рік
Тестування, СЕО-оптимізаціявід 7 500

Потрібно додати, що кроки по оформленню інтернет магазину можна робити поетапно.

Сама реклама і просування сайту буде коштувати від 1000 доларів.

Важливі деталі, щоб відкрити інтернет магазин одягу

Для чого в бізнес план інтернет магазину одягу вносять пункт оформлення дозвільних документів?

Багато спочатку працюють неофіційно.

Але, як правило, такі магазини існують не більше року.

Реєстрація статусу підприємця відбувається у виконкомі і податкову службу за місцем прописки.

Це потрібно для роботи з постачальниками.

Деякі виробники вимагають від продавця офіційного статусу підприємця.

Також вам необхідно буде з часом відкрити офіс.

Бажано, щоб в ньому була примірочна і прасувальна дошка.

Офіс краще з’єднати зі складським приміщенням.

Організація доставки (логістика) – наступний етап розвитку бізнесу.

Якщо ви не працюєте за схемою Дропшиппінг, то спочатку можна скористатися послугами пошти або готових кур’єрських служб.

При відкритті офісу з’явиться можливість самовивозу.

Персонал для інтернет магазину

При відкритті інтернет магазину одягу, ви можете бути єдиним працівником.

У міру розширення справи, не обійтися без співробітників.

Якщо ви візьмете адміністративні та бухгалтерські функції на себе, то знадобляться:

ПосадаОклад, грн.
Разом:70 000 гривень / місяць
Менеджер продажів, консультантвід 15 000 +% від продажів
Кур’єр20 000
Менеджер відділу закупівельвід 15 000
Менеджер з реклами, оптимізатор просування сайтувід 20 000

Фінансова частина бізнес плану інтернет магазину

У нашому бізнес плані ми будемо спиратися на схему класичного магазину, в якому присутній склад, який ви наповнюєте товаром з власних коштів, і купили готовий інтернет магазин для продажу одягу.

Вам знадобляться такі кошти.

Капітальні вкладення в бізнес

вид вкладеньВартість, грн.
Разом:127 500 гривен
Створення сайту20 000
Реєстрація2 500
Оренда складу, офісувід 15 000
Реклама сайтувід 30 000
закупівля товарувід 60 000

Тобто, ви повинні володіти сумою від 4 000 $.

Хоча краще мати резервні кошти: на податкові відрахування, оплату кур’єрської служби, додаткову рекламу, оборотні кошти для поповнення позицій одягу, оптимізації сайту.

Ці гроші вам знадобляться вже в перший місяць роботи, так як складуть поточні витрати.

Регулярні вкладення в бізнес

вид витратСума, грн. у місяць
Разом:від 44 000 гривен
оптимізація сайтувід 5 000
доставкавiд 3 000
податки6 000
Оборотні коштивід 30 000

За статистикою, хороший інтернет магазин одягу має місячну виручку в 2 100 $ (~ 62 000 гривен).

При щомісячних витратах в 88 000 гривен, чиста виручка складе 14 000 гривен.

Отже, ви зможете окупити вкладені кошти не раніше, ніж через 6-7 місяців.

Зменшити вкладення і швидше вийти на окупність можна, використовуючи схему Дропшиппінг.

У відеоролику представлений поетапний процес створення інтернет магазині по системі дропшіппінг:

Переваги ведення бізнесу в інтернет магазині

На закінчення кілька аргументів на користь продажів в інтернет магазині одягу:

  1. Економія коштів на оренду торгового приміщення.Купити сайт дешевше, ніж побудувати або орендувати і відремонтувати магазин.
  2. Доступність.У будь-який час доби і для всіх.Особливо це важливо для людей, що мають обмеження в пересуванні або просто зайнятих, молодих мам.
  3. Економія часу на відвідування.Доставка робить цей пункт ще привабливішим.
  4. Доступ до покупців в будь-якій точці земної кулі.Самі клієнти можуть вибрати те, чого в їхньому місті немає.
  5. Нижчі ціни, за рахунок роботи безпосередньо з виробником, і зниження витрат, у порівнянні з веденням класичних магазинів.

Залишається побажати вам успішно створити власний бізнес план інтернет магазину одягу та йти до мети, не опускаючи рук.

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Волтер Ньюман/ автор статьи
Бізнесмен, громадянин США. Був власником мережі ресторанів в Каліфорнії. Переїхав в Україну 2015 року, запустив бізнес з продажу автомобілів і декілька стартапів. Веду блог biznes-plan.com.ua, де розповідаю все про відкриття своєї справи і відповідаю на запитання читачів.
Сподобалась стаття? Поділись з друзями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: