Люди відправляються туди не тільки для того, щоб покурити кальян, а й відпочити в затишній і спокійній обстановці.
І для цього вам знадобитися бізнес план кальянної, в якому будуть надані всі розрахунки з витратами на відкриття цієї справи.
До того ж слід знати ряд тонкощів, пов’язаних з законодавством, з якими ви можете ознайомитися в статті.
- Відкриття кальянної: юридичний аспект
- Бізнес план кальянної: планування
- Резюме для кальянної
- Маркетингова стратегія в бізнес плані кальянної
- Приміщення й інтер’єр кальянної
- Устаткування для кальянної
- персонал кальянної
- Реклама для просування кальянної
- Реєстрація кальянної
- Бізнес план кальянної: реалізація проекту
- Календарний план відкриття кальянної
- Фінансовий аспект в бізнес плані кальянної
- Витрати на відкриття кальянної
- Щомісячні витрати на кальянную
- Прогноз доходів і розрахунок терміну окупності
Відкриття кальянної: юридичний аспект
Для початку потрібно розібратися з законом, який забороняє куріння в громадських місцях, куди потрапляють заклади громадського харчування.
Отже, заборона торкнулася і кальяну, який передбачає спалювання тютюну.
Тому багато кафе, ресторани і нічні клуби пропонують своїм відвідувачам кальяни з безнікотинові сумішами і сиропами і електронні кальяни.
Але кальянная — це не заклад куди приходять поїсти, тут робиться наголос на куріння якісного і різноманітного кальяну.
Саме ж поняття кальянної в законодавстві не закріплено, тому при її реєстрації потрібно вказувати (ОКПД 2) 92.7 Послуги з організації відпочинку та розваг інші.
Щоб не порушувати законодавство, пов’язане із забороною куріння в громадських місцях, можна:
варіант відкриття | опис |
---|---|
Відкрити кальянную, в якій пропонувати напої і закуски в поєднанні з кальяном на безнікотинові сумішах | Цей варіант не можна назвати кальянної в чистому вигляді, так як це суперечить основній концепції, але якщо напої і закуски будуть тільки як супутня послуга, то ви зможете обійти конкурентів. |
Відкрити кальянную в чистому вигляді, як окремий заклад, але без права на реалізацію напоїв і закусок | Варіант зажадає від вас ретельного розкрутки і надання клієнтам тільки якісного і смачного кальяну, так як сюди будуть приходити тільки справжні цінителі, які розбираються в такому проведення часу. |
Відкрити кальянную в ізольованому приміщенні з хорошою вентиляцією на території бару, кафе, ресторану або нічного клубу | Навіть якщо у цих закладів буде один і той же власник, кальянная повинна бути зареєстрована як окремий суб’єкт підприємницької діяльності. Також гості при наявності чека з суміжного закладу зможуть приносити напої та закуски в кальянную. |
Бізнес план кальянної: планування
Складання бізнес плану кальянної починається з планування.
У багатьох великих містах вже сформувалася жорстка конкуренція, тому потрібно ретельно проаналізувати ринок і порахувати необхідні витрати на відкриття закладу.
І вже після цього можна приступати до реалізації проекту.
Резюме для кальянної
У резюме бізнес плану для кальянної потрібно вказати, хто, де і навіщо буде її відкривати.
Імовірно це буде велике місто з населенням від 700 тис. Чоловік.
Також потрібно вказати назву свого закладу.
Воно повинно бути унікальним і незабутнім.
Головними цілями відкриття закладу кальянної є:
- організація місця проведення дозвілля серед населення.
- надання відвідувачам великого асортименту кальяну.
- отримання прибутку.
- забезпечення людей робочими місцями.
Кальянная буде працювати за такими принципами:
- Організація закритого клубу.Щоб вступити в клуб, клієнти повинні заповнити анкету і потім отримати клубну картку.
Зробити це можна після надання паспорта.
- Графік роботи:
- при відкритті окремої кальянной: понеділок — четвер, неділя: 14: 00-2: 00.
- при відкритті кальянної на території кафе / ресторану / нічного клубу: збігається з графіком роботи суміжного закладу.
- Оплата послуг:
- оплата за кількістю проведеного часу (при цьому вказується максимальна кількість осіб за столом і кальянів за ним).
- оплата за кількість замовленого кальяну.
- Додаткові послуги:
- фонова музика.
- тематичні вечірки.
- настільні ігри.
- можливість замовлення їжі та напоїв з закладів громадського харчування при наданні чека.
- чай / кава в подарунок (буде включений у вартість кальяну, щоб не суперечити нормам законодавства).
Маркетингова стратегія в бізнес плані кальянної
- Цільова аудиторія кальянної.Як правило, кальянні найчастіше відвідують люди з достатком вище середнього, так як ціна на кальян стартує від 400 грн.
У цю категорію входять відвідувачі у віці від 18 до 35-37 років, які люблять відпочити з комфортом.
При цьому не важливо, курять вони сигарети чи ні.
Залежно від цього потрібно мати в асортименті кальяни на тютюні і на безнікотинові сумішах і сиропах.
- Аналіз конкурентів.Як правило, в більшості великих міст, вже є кілька кальяну.
Важливо проаналізувати їх концепції, графіки роботи та вартість послуг.
Тому потрібно придумати щось нове, щоб залучити клієнтів.
Це може бути:
- кальян за зниженими цінами до певного часу роботи.
- програма лояльності для постійних клієнтів.
- ширший асортимент кальяну.
- проведення акцій і розіграшів по типу: «Приведи друга», «Купи два кальяну, третій отримай в подарунок» та інше.
Приміщення й інтер’єр кальянної
Перш ніж складати бізнес план кальянної, необхідно знайти відповідне приміщення.
Якщо ви хочете відкрити «самостійну» кальянную, то слід орієнтуватися на центр міста, ближче до ресторанів і барів, щоб після їх відвідування клієнти заглядали до вас.
Також ви можете укласти контракт з найближчим закладом про доставку напоїв і їжі на вигідних для вас умовах.
При активній рекламі можна підшукати місце і в спальних районах.
Іноді люди не хочуть вирушати кудись відпочивати, а шукають щось ближче до дому.
При бажанні відкрити кальянную в кафе / ресторані / нічному клубі, доведеться домовлятися з власником закладу про оренду окремого приміщення.
Вимоги до приміщення:
- площа
- для окремої кальянной кращим варіантом буде приміщення площею близько 100 кв. м, це дасть можливість поділити його на секції.
- для кальянної в закладі досить 20-30 кв. м.
- обов’язкова наявність припливно-витяжної вентиляції
Без цієї системи приміщення завжди буде в диму, що буде заважати працівникам, відвідувачам і сусідам закладу.
Скарги від третіх осіб чреваті перевірками санепідемстанції та пожежної інспекції.
Особливу увагу варто приділити інтер’єру.
Для цих цілей краще всього найняти дизайнера, який зможе створити відповідну обстановку.
Багато хто віддає перевагу східні мотиви, але ви можете їх обіграти сучасними трендами.
Устаткування для кальянної
Крім оренди і якісного ремонту, вам знадобитися обладнати кальянную.
На перший погляд може здатися, що багато чого не потрібно, але насправді це не так.
Зал буде розрахований на 48 осіб.
Таким чином, за одним столиком і на двох диванах можуть розташуватися 6 осіб.
Додаткові місця можна додати за допомогою стільців або пуфів.
Щоб забезпечити своїх гостей комфортом і всім необхідним, в бізнес плані кальянної необхідно вказати повний список всього необхідного.
Найменування | Кількість, штук | Ціна за од., грн. | вартість, грн. |
---|---|---|---|
Разом: | 280 000 грн. | ||
Приточно-витяжна вентиляція | 1 | 125 000 | 125 000 |
Кальяни і комплектуючі | 16 | 1 700 | 21 000 |
Дивани або м’які крісла | 16 | 3 500 | 52 000 |
столи | 8 | 1 500 | 12 000 |
Стільці (пуфи) | 6 | 1 000 | 6 000 |
телевізор | 1 | 15 000 | 15 000 |
ноутбук | 1 | 10 000 | 10 000 |
Акустична система | 1 | 10 000 | 10 000 |
Світлове обладнання | 1 | 8 000 | 8 000 |
стійка ресепшен | 1 | 5 000 | 5 000 |
Wi-Fi-роутер | 1 | 1 000 | 1 000 |
сигналізація | 1 | 5 000 | 5 000 |
декор | 1 | 8 000 | 8 000 |
інше | 1 | 7 500 | 7 500 |
персонал кальянної
Для роботи кальянної вам не знадобиться наймати багато персоналу.
Основною метою буде знайти хороших кальянщиків, які розбираються в видах кальяну і зможуть проконсультувати відвідувачів.
Так як кальянная буде працювати на щоденній основі, до того ж основний час графіка припадає на вечірній і нічний час, то потрібно скласти штатний розклад.
Найчастіше в подібних закладах персонал працює позмінно.
Офіціанти в кальянної не знадобляться, тому що їжу і напої гості будуть приносити з собою.
Зате обов’язково потрібно знайти адміністратора, який буде зустрічати відвідувачів.
Посада | Кількість людина | оклад, грн. | всього, грн. |
---|---|---|---|
Разом: | 54 000 грн. | ||
Кальянщик | 3 | 17 000 | 52 000 |
Адміністратор | 2 | 15 000 | 30 000 |
Прибиральниця | 1 | 5 000 | 10 000 |
Реклама для просування кальянної
Щоб у вашій кальянної з’явилися гості, необхідно заявити про себе.
Для цього можна використовувати вже звичні способи залучення клієнтів:
- створення сайту з описом послуг та можливістю забронювати столик.
- створення сторінок в соцмережах.
- розміщення реклами на банерах міста, в місцевих газетах.
- роздача листівок в місцях скупчення людей.
- «сарафанне радіо.
На відкриття кальянної можна влаштувати акції та розіграші, і провести масштабну вечірку з запрошенням музикантів або ді-джеїв.
Не забувайте, що просувати свій заклад потрібно завжди, а не тільки на перших порах.
Тому влаштовуйте тематичні вечори, конкурси в соцмережах, продумайте оптимальну програму лояльності для постійних клієнтів.
Також попрацюйте над створенням назви та логотипу.
Саме по ним ваш заклад дізнаватимуться.
Реєстрація кальянної
Бізнес план кальянної повинен включати і витрати на реєстрацію.
У вас є два варіанти:
- реєстрація ІП.
- реєстрація ТОВ.
Якщо ви будете відкривати кальянную з реалізацією їжі, напоїв і алкоголю, то вам потрібно реєструватися тільки в якість юрособи — ТОВ.
Також вибирайте спрощену систему оподаткування.
Після реєстрації бізнесу необхідно також отримати:
- дозволу в пожежній службі та санепідемстанції.
- ліцензії на реалізацію тютюнової та алкогольної продукції.
Бізнес план кальянної: реалізація проекту
Календарний план відкриття кальянної
На реалізацію проекту при правильному плануванні піде приблизно 3 місяці.
Коли ви знайдете підходяще приміщення, виберіть дизайнера, то приступайте до реєстрації бізнесу.
В кінці ремонту можна вже шукати персонал і почати активно себе рекламувати.
етап | 1 міс | 2 міс | 3 міс |
---|---|---|---|
Реєстрація бізнесу | |||
Пошук приміщення | |||
Ремонт в приміщенні і покупка необхідного обладнання | |||
Підбір персоналу | |||
Реклама і просування | |||
відкриття |
Фінансовий аспект в бізнес плані кальянної
Цікавий факт:
Куріння кальяну не входить в звичку і не робить курця залежним. Якщо завзятий курець НЕ покурить пару днів, нічого страшного не станеться. Більш того, Кальянокуренії — найбільш безпечний спосіб насолодитися тютюном з усіх відомих.
Тепер можна зайнятися розрахунками, які будуть включати в себе витрати на відкриття, регулярні витрати і прогноз доходів.
Витрати на відкриття кальянної
Відкриття кальянної — це не той бізнес, який вимагає мінімальних вкладень.
Незважаючи на те, що буде надаватися по суті тільки послуги по курінню, потрібно вкласти великі суми в інтер’єр і обладнання.
Витрати на отримання дозволів також включають в себе придбання вогнегасників.
В цілому знадобитися мати в розпорядженні близько 1 000 000 гривень.
Стаття витрат | Сума, грн. |
---|---|
Разом: | 505 000 грн. |
Реєстрація та отримання дозволів | 20 000 |
Дизайнерські послуги і ремонт приміщення | 150 000 |
устаткування кальянної | 295 000 |
Реклама | 31 000 |
Інші витрати | 5 000 |
Щомісячні витрати на кальянную
Щоб кальянная змогла повноцінно функціонувати -. протягом місяця також потрібно витрачати гроші.
Сюди буде ставитися орендна плата, зарплата працівників, закупівля витратних матеріалів для кальяну (тютюн, суміші, сиропи, вугілля, колби, Муштуков і т. Д.), А також оплата іншим фірмам, які надають свої послуги закладу.
Стаття витрат | Сума, грн. |
---|---|
Разом: | 106 000 грн. |
Оренда приміщення (90 кв. М) | 19 000 |
Комунальні платежі | 4 000 |
Зарплата персоналу | 90 000 |
Витратні матеріали для кальяну | 25 000 |
Витрати на рекламу | 6 000 |
оплата інтернету | 1 000 |
охорона | 1 000 |
Інші витрати | 4 000 |
Прогноз доходів і розрахунок терміну окупності
Планується середня вартість чека — 350 гривень.
Кількість чеків — 20 штук.
Тоді передбачуваний дохід в місяць буде становитиме 210 000 грн.
Іноді середня вартість чека може збільшувати до 750 гривень, а кількість компаній в день може наближатися до 50.
Але все ж на перших порах можуть бути «порожні» дні, які тільки покриють витрати.
Розрахунок прибутку кальянної:
Стаття витрат | Сума, грн. |
---|---|
Разом: | 150 000 грн. |
Оренда приміщення (90 кв. М) | 27 000 |
Комунальні платежі | 4 000 |
Зарплата персоналу | 90 000 |
Витратні матеріали для кальяну | 25 000 |
Витрати на рекламу | 6 000 |
оплата інтернету | 1 000 |
охорона | 1 000 |
Інші витрати | 4 000 |
При такому ході справи вкладення окупляться протягом 12-13 місяців.
Таким чином, відкриття кальянної при правильному підході до справи і активній рекламі є рентабельним бізнесом з досить швидким терміном окупності.
Від вас вимагається надавати своїм гостям якісний і різноманітний кальян, стежити за модними тенденціями в цій галузі, а також працювати над хорошою розважальною програмою, щоб скрасити дозвілля відвідувачам.
І в цих цілях вам допоможе правильно складений докладний бізнес план кальянної.
Не нехтуйте цим важливим моментом.