Бізнес план міні пекарні з розрахунками – рентабельність

Аналіз комерційного проекту з виробництва і продажу випічки можна провести, тільки якщо у Вас є готовий бізнес план міні пекарні з розрахунками валового прибутку і всіх витрат, які пов’язані з цією діяльністю.

Готовий бізнес план міні пекарні з розрахунками

Ці економічні показники дають можливість підрахувати рентабельність бізнесу, а також дізнатися, через який період часу інвестор зможе повернути гроші, вкладені в розвиток підприємства. На підставі отриманих значень можна зробити висновок про те, наскільки перспективна ця діяльність в нашій країні і яке місце вона займає серед інших напрямків малого бізнесу.

пекарня 2

Крім того, в представленій статті читач знайде поради по реєстрації фірми, ознайомиться з основними перевагами і недоліками цієї діяльності, а також вивчить головні етапи організації роботи міні пекарні, починаючи з аналізу ринкової ситуації і закінчуючи розподілом отриманого прибутку.

Вивчення конкурентів і цільової аудиторії

Одна з аксіом основ підприємницької діяльності стверджує, що кожна нова справа, спрямоване на отримання прибутку, має починатися з ретельного вивчення можливих конкурентів і пошуку вільної ніші на ринку, що цікавить Вас продукції. Головними постачальниками хліба та хлібобулочних виробів практично в будь-якому місті Росії завжди були великі комбінати і хлібозаводи, орієнтовані на задоволення попиту не одного десятка тисяч людей. Природно, конкурувати з такими гігантами в даній галузі практично нереально.

Але це якщо орієнтуватися тільки на традиційний асортимент продукції, що випускається великими заводами продукції. А що покаже бізнес план міні пекарні, яка буде виробляти нестандартні хлібні вироби, виготовлені за оригінальними рецептами? Саме в цьому полягає весь сенс, можна сказати, головна «родзинка» цього комерційного проекту. Наприклад, щоб запустити на великому заводі в масове виробництво випічку, зроблену за національною рецептом, потрібно виконати величезну роботу і вкласти серйозні кошти, а міні пекарня в цьому плані набагато мобільніші. Тобто, якщо добре попрацювати над асортиментом Вашого майбутнього підприємства і не пошкодувати гроші на рекламу, продукція великих хлібозаводів не конкуруватиме з виробами міні пекарні.

продаж

Отже, перший потенційний конкурент більше не представляє ніякої небезпеки для Вашого майбутнього бізнесу, але існують і інші міні пекарні. Потрібно вивчити яку продукцію вони виробляють, де і як її продають, на яку цільову аудиторію орієнтуються, а також дізнатися щомісячні обсяги реалізації хлібобулочних виробів. Отримавши максимум інформації про конкуруючих фірмах, можна приступати до складання свого бізнес-плану. Перш за все, необхідно вивчити Ваших потенційних покупців. Знаючи чим живе, що любить, які доходи отримує цільова аудиторія можна зробити продукцію, яка користуватиметься 100% -м попитом.

Наприклад, Ви будете працювати в районі, де більшість населення – пенсіонери і представники робітничих професій. Дохід у них не великий, а значить, вони будуть купувати недорогі, але калорійні хлібобулочні вироби. Крім того, на свята можна організувати виробництво тортів та іншої кондитерської продукції в невеликих масштабах і за індивідуальними замовленнями. Знаючи приблизний асортимент, Ви зможете вибрати найбільш підходяще обладнання для Вашого підприємства, тобто приступити до наступного етапу організації бізнесу.

Слід зазначити, що незалежно від економічної ситуації в країні, політичних катаклізмів та інших об’єктивних обставин, хліб завжди буде користуватися попитом, а це додатковий аргумент на користь того, щоб організувати роботу міні пекарні у Вашому місті.

Реєстрація та оформлення дозвільної документації

Якщо вивчення конкурентів і цільової аудиторії, а також попередні розрахунки по бізнес плану дають підстави стверджувати, що відкриття міні пекарні – перспективний бізнес, можна приступати до реєстрації Вашої фірми. Якщо Ви вирішили створити юридичну особу, найкраще оформити ТОВ (рекомендації досвідчених юристів і підприємців). Як це можна зробити, читаємо в статті – « як відкрити ООН самостійно покрокова інструкція ».

Найчастіше цю організаційно-правову форму діяльності вибирають, коли засновниками бізнесу є кілька людей, які не бажають ризикувати особистим майном. За законодавством РФ в разі банкрутства засновники ТОВ несуть відповідальність тільки в межах майна фірми. Для реєстрації юр. особи необхідна наявність юридичної адреси, статутний капітал, оплата держмита та послуг нотаріуса, відкриття рахунку в фінансово-кредитній установі, виготовлення печатки.

Зареєструватися в якості індивідуального підприємця набагато простіше і дешевше. У цьому випадку немає необхідності дотримуватися касову дисципліну і наймати головного бухгалтера. Вам не потрібен юридична адреса і статутний капітал. У процесі реєстрації необхідно подати заяву про те, що Ви будете працювати за спрощеною системою оподаткування, а також вибрати код Вашої майбутньої діяльності (згідно з існуючою класифікацією). Загалом, процес реєстрації юридичної або фізичної особи для відкриття міні пекарні нічим не відрізняється від оформлення документації для будь-якої іншої сфери діяльності. Дуже важливий момент, який Ви повинні враховувати при створенні фірми: податковий режим в кожному регіоні РФ вводить муніципалітет, тобто від нього багато в чому залежить рівень Ваших обов’язкових відрахувань до державного бюджету.

пекарня

Весь асортимент міні пекарні повинен відповідати санітарним нормам, що підтверджується санітарно-епідеміологічним висновком, який видає Роспотребнадзор після проведення відповідної експертизи. Таке ж висновок видає даний державний орган на виробництво продукції. Всі вироби міні пекарні повинні мати сертифікат відповідності, який гарантує якість Вашої випічки. Крім того, Ви зобов’язані отримати від представників пожежної інспекції висновок про те, що у Вас в приміщенні дотримуються норми і вимоги пожежної безпеки.

Для того щоб у Вас не було проблем з отриманням дозвільної документації в СЕС необхідно дотримуватися таких умов:

  • не допускається розміщення міні пекарні в підвальному приміщенні;
  • необхідна наявність каналізації, вентиляції, а також холодної та гарячої води;
  • на підприємстві повинні бути обладнані складські та підсобні приміщення, включаючи душ і туалет;
  • стіни потрібно в обов’язковому порядку обкласти плиткою, а стелі побілити.

Виконання перерахованих вище умов дасть можливість уникнути штрафів і частих перевірок представниками СЕС.

Устаткування, найманий персонал та інші виробничі питання

Перш ніж приступити до придбання всього необхідного обладнання, Ви повинні точно визначитися, як будете працювати: виробляти хлібобулочну та кондитерську продукцію виключно для реалізації оптовими партіями або паралельно організуєте роботу роздрібної торгової точки.

У першому випадку необхідно придбати:

  • мукопросівну установку;
  • тістомісильна машина і раскативатель;
  • спеціальний стіл, на якому нарізають тісто;
  • розкладна шафа;
  • піч і візок для випічки;
  • інші інструменти.

В середньому виробнича потужність перерахованого вище обладнання при повному завантаженні печі становить близько 1,5 т готових виробів в день. Іноді підприємці купують вже готове тісто, з якого роблять випічку за своїми рецептами. Це значно скорочує цикл виробництва, а також дозволяє економити гроші на придбання основних засобів. З дорогого обладнання залишаються тільки піч, візок і стіл для нарізування тесту. Але, як це завжди буває, даний метод має свої недоліки. Перш за все, це стосується якості тесту, яке впливає на кінцевий результат. Покупець може один раз пробачити і закрити очі на посередню продукцію, але якщо це буде повторюватися систематично, він піде до Вашим конкурентам. Запам’ятайте: втратити покупця дуже легко, а щоб завоювати його увагу необхідно багато і наполегливо працювати, причому без всяких гарантій на успіх.

хліб

Ми розглянули всі, що потрібно для відкриття міні пекарні, якщо займатися виключно виробництвом випічки. Для організації роботи роздрібної торгової точки, а в перспективі, можливо, цілої мережі спеціалізованих магазинів, необхідно купити:

  • вітрину і ящики для зберігання грошей;
  • спеціальні шафи, в яких буде зберігатися готова випічка;
  • холодильники для кондитерських виробів і швидкопсувних інгредієнтів;
  • сейф для цінних паперів і грошей;
  • касовий апарат (питання його придбання і реєстрації узгоджується з податковим інспектором);
  • меблі та інший інвентар.

Якщо Ви самі будете вирішувати державні питання підбору персоналу та здійснювати загальне керівництво підприємством, Вам не доведеться наймати менеджера, а це, в наш час, дозволить економити щомісяця пристойну грошову суму, розмір якої залежить від регіону проживання. Серед співробітників, які грають важливу роль в роботі міні пекарні, особливе місце займає технолог. Від нього залежить найголовніше – смакові якості Вашої продукції.

Не шкодуйте грошей для оплати праці людини, який буде робити якісні вироби. В даному бізнесі існує дуже ефективна і правдива реклама – «сарафанне радіо», особливо воно діє, якщо працює роздрібна точка з продажу хлібобулочних виробів. Тоді інформація про смачних булочках моментально розходиться серед покупців і Вам гарантовані високі обсяги продажів. Аналогічно працює маркетингова схема «з вуст в уста», коли виробник випускає неякісні вироби, в цьому випадку Вам не допоможуть ніякі рекламні хитрощі, Ваша цільова аудиторія після 2-3 партій несмачною випічки піде до конкурентів.

Крім технолога, для роботи на Вашому підприємстві потрібні пекарі, їх кількість залежить від режиму роботи: на кожну зміну – 1-2 людини. Щоб приміщення завжди відповідало санітарним нормам, необхідні дві прибиральниці. Якщо крім пекарні буде працювати роздрібна торгова точка, потрібні продавці.

Для ведення обліку, виконання всіх операцій з готівкою, складання і здачі звітів до державних контролюючих органів, а також проходження перевірок, доведеться найняти бухгалтера (і платити йому хорошу зарплату). Ну і для виконання дрібних доручень, розвантажувальних / навантажувальних робіт краще скористатися послугами різноробочого. Даний персонал розрахований для роботи на одній міні пекарні з роздрібної торгової точкою. У разі розширення виробництва, можна зробити підприємство більш ефективним і продуктивним, але для цього необхідно задіяти обладнання, яке коштує значно дорожче.

Економічні показники роботи міні пекарні

Перейдемо до основними економічними показниками, які дозволять нам визначити, наскільки вигідно займатися цим бізнесом в нашій країні. Для цього потрібно порахувати рентабельність міні пекарні, а потім дізнатися окупність вкладених в цю справу коштів.

Для організації бізнесу необхідно:

  • оформити всі документи і придбати обладнання – 50 тис. доларів;
  • купити меблі – 1-2 тис. доларів;
  • зробити мінімальний ремонт – 5 тис. дол.

Все разові витрати становлять – 57 тис. Доларів.

Постійні щомісячні витрати включають:

  • орендна плата – 2500 доларів;
  • комунальні послуги – 600 доларів;
  • зарплата персоналу – 4500 доларів;
  • реклама – 2000 доларів;
  • непередбачені витрати – 400 доларів.

У підсумку, все щомісячні витрати складають – 10 тис. Доларів. Досвідчені підприємці стверджують, що вкладені гроші повертаються через півтора року, а рентабельність даного бізнесу знаходиться в межах 30-50%. Дані показники є дуже високими навіть для стабільної економічної ситуації і на даний момент важко знайти галузь, яка демонструє аналогічні значення рентабельності. Аналізуючи параметри бізнес плану реальної міні пекарні з докладними розрахунками, можна зробити висновок, що одне невелике підприємство через півтора року дозволить повернути всі вкладені гроші, а в подальшому його мінімальна стабільний фінансовий результат становитиме – 3-4 тис. Доларів на місяць, без урахування зарплати менеджера фірми.

Рейтинг
( 2 оценки, среднее 5 из 5 )
Волтер Ньюман/ автор статьи
Бізнесмен, громадянин США. Був власником мережі ресторанів в Каліфорнії. Переїхав в Україну 2015 року, запустив бізнес з продажу автомобілів і декілька стартапів. Веду блог biznes-plan.com.ua, де розповідаю все про відкриття своєї справи і відповідаю на запитання читачів.
Сподобалась стаття? Поділись з друзями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: