Як відкрити нічний клуб: бізнес-план, правила

Нічний клуб – це вкрай сучасний і цікавий бізнес, який може приносити досить високий дохід. Однак відкрити свій власний нічний клуб з нуля може бути досить складно – у цій сфері діє величезна конкуренція, а підприємцям слід знати безліч тонкощів і нюансів. Але нічого неможливого немає – при наявності стартового капіталу і розумінні всього процесу, відкрити нічний клуб може кожен.

Як відкрити нічний клуб з нуля

Як власний бізнес, нічний клуб може мати вкрай високою рентабельністю, проте відкриття такого закладу пов’язане з цілою низкою ризиків і нюансів. При підготовці до його створення слід врахувати величезну кількість нюансів і додаткових факторів, провести ретельний аналіз ринку і потенційного прибутку підприємства, підготувати стартовий капітал, знайти інвесторів, пройти держреєстрацію. Щоб не заплутатися в порядку дій, найкраще буде дотримуватися наступного алгоритму, що дозволяє дізнатися, як крок за кроком відкрити свій нічний клуб:

  1. Вибір формату закладу.
  2. Аналіз цільової аудиторії.
  3. Вибір географічного розташування.
  4. Написання бізнес-плану.
  5. Пошук стартового капіталу і розрахунок вартості нічного клубу.
  6. Державна реєстрація підприємства.
  7. Облаштування приміщення та придбання обладнання.
  8. Наймання і підготовка персоналу.
  9. Реклама і маркетинг.

Порядок, описаний вище, не є обов’язковим шаблоном, за яким слід діяти. При необхідності різні заходи можуть проводитися в іншому порядку. Наприклад, залучення інвесторів і пошук стартового капіталу можуть бути в рази ефективніше в плані вже зареєстрованого підприємства. В цілому ж, до переваг нічних клубів в якості бізнесу можна віднести:

  • Затребуваність. Нічні клуби на сьогоднішній момент і в найближчому часі будуть основним місцем розваги великої частини молоді. Відповідно, при грамотному підході до організації бізнесу, він однозначно буде мати своїх клієнтів.
  • Висока рентабельність. Співвідношення постійних витрат і прибутку від нічного клубу є вкрай вигідним.
  • Хороша гнучкість і простота адаптації до ринкових умов. Чинний нічний клуб може легко змінити цільову аудиторію і перебудуватися під змінилися тренди ринку в найкоротші терміни.

відпочинок в нічному клубі

Недоліками ж нічних клубів можна вважати підвищені криміногенні ризики подібних закладів і відповідне увагу контролюючих та правоохоронних органів, а також великі розміри необхідних початкових вкладень. Саме тому такий бізнес відкрити з нуля буде під силу далеко не кожному. Крім цього, є велика кількість правових нюансів, які слід в обов’язковому порядку знати підприємцю, бізнес якого пов’язаний з нічними клубами.

 Вибір формату нічного клубу

Перш ніж займатися безпосереднім відкриттям нічного клубу, його реєстрацією, визначенням цільової аудиторії і будь-якими іншими діями, слід визначитися з форматом майбутнього закладу. Саме від обраного формату буде залежати необхідне обладнання, географічне розташування закладу, персонал і маркетингова політика. З огляду на, що поняття нічного клубу є вкрай широким, вибір можливих форматів діяльності такого закладу також дуже великий. В цілому, до основних варіантів можна віднести:

  • Класичний нічний клуб. Такий заклад зазвичай є танцпол зі сценою, а також чіл-аут зоною, баром і відповідною інфраструктурою. Подібні заклади найчастіше розраховані на молодь із середнім рівнем достатку. До послуг, що надаються відноситься проведення дискотек, вечірок та концертів, а також продаж алкогольних і безалкогольних напоїв і закусок без надання повноцінної кухні. Такі заклади зазвичай працюють виключно в нічний і вечірній час і відрізняються середнім рівнем витрат на їх відкриття в порівнянні з іншими форматами діяльності.
  • Нічний клуб з рестораном. Комбінований формат ресторану і нічного клубу зажадає великих вкладень. Однак в цілому, такий заклад буде коштувати однозначно дешевше, ніж відкриття простого нічного клубу і ресторану окремо. При цьому діяльність такого закладу передбачає можливість максимального використання доступного часу – в денний час доби воно може працювати як звичайний ресторан, а ввечері – пропонувати послуги нічного клубу з відповідним внесенням змін до меню і можливістю не тільки потанцювати і випити, але і поїсти, що вкрай важливо для заможної аудиторії більш старшого віку.
  • Концертний майданчик. Такі заклади часто орієнтовані в першу чергу не на щоденні заходи та залучення відвідувачів основною цільовою аудиторії нічних клубів, а на проведення спеціальних заходів від окремих організаторів або їх самостійну організацію. Часто подібні клуби не обмежуються строгими рамками обраної цільової аудиторії, а можуть задовольняти запити самих різних груп населення. Такий формат діяльності може зажадати менших витрат на початковому етапі і при відкритті, однак потребує більш глибоке опрацювання механізмів пошуку і організації заходів. При цьому подібні заклади демонструють себе ефективно лише при розташуванні в мегаполісах з населенням понад 1 млн. Чоловік, де є попит на різні концерти відомих світових колективів і музикантів. Закритий клуб.
  • Формат елітного закритого нічного клубу дозволяє реалізувати набагато більше можливостей з меншими проблемами по відношенню до діючого законодавству. Такі заклади вимагають значних вкладень в першу чергу в маркетинг і створення обстановки, відповідної преміум-класу обслуговування і сервісу. При цьому такі заклади мають вкрай високою рентабельністю, проте вони найбільше схильні до ризиків з точки зору конкуренції та споживчої критики.
  • Франшиза. Зараз на російській території є велика кількість діючих франшиз нічних клубів, які стосуються всіх вищезазначених форматів закладу. Робота по франшизі відрізняється тим, що забезпечує закладу відомий бренд, гарантує надання бізнес-плану або його зразка, допомагає організувати роботу відповідно до діючих стандартів бренду. Також, додатковими бонусами франшизи може бути складання і надання технічних карт для кухні та бару, підготовка персоналу та проведення маркетингової компанії. До мінусів подібного способу організації діяльності можна віднести необхідність більших вкладень для оплати паушального внеску, постійні витрати у вигляді відрахувань роялті, а також необхідність суворого дотримання встановлених стандартів бренду без можливості їх зміни в рамках одного закладу.

двіж

В цілому, кожен формат діяльності має свої певні переваги та недоліки, проте визначити його слід саме на початковому етапі, так як від формату буде залежати і повне бачення подальших кроків у відкритті нічного клубу. Звичайно в цілому, кожен формат не є суворо обмеженим – організація закритих вечірок і концертів можлива в будь-якому нічному клубі, а замість кухні може використовуватися кейтерингове обслуговування та інші способи забезпечення відвідувачів не тільки напоями, але і їжею.

Крім цього, деякі клуби виходять за рамки встановлених форматів – оригінальна ідея, що відрізняється від усього, що було вже використано на ринку може принести як приголомшливий успіх, так і стати повністю провальною.

Цільова аудиторія нічних клубів

Визначення цільової аудиторії нічного клубу – вкрай важливий крок, який слід виконати відразу після вибору найбільш підходящого формату закладу. Адже саме від відповідності клубу потребам основної цільової аудиторії і буде залежати його комерційний успіх. При цьому важливо розділяти як загальну потенційну аудиторію нічних клубів, так і конкретну цільову аудиторію окремого закладу.

Загальна аудиторія дозволить оцінити перспективи відкриття закладу в окремо взятому населеному пункті в цілому. Так, згідно з наявною статистикою, відвідувачами нічних клубів у великих містах є близько 20 відсотків всієї наявної молоді у віці від 18 до 35 років.

Більш точна цільова аудиторія буде залежати не в останню чергу від формату закладу. Так, в цілому можна відзначити, що закриті клуби користуються попитом в першу чергу у представників «золотої молоді» і осіб з великим достатком, для яких важлива статусність закладу.

нічне життя

Класичні ж клуби більше розраховані на молодь із середнім або навіть низьким рівнем доходу, а ресторани зазвичай орієнтовані на більш дорослу аудиторію, що, при цьому, не заважає їм орієнтуватися саме на молодих людей під час нічної діяльності. Для концертних же майданчиків визначення цільової аудиторії стосується лише конкретних заходів – вона може кардинально відрізнятися на кожному з них.

Зверніть увагу

При роботі по франшизі визначення цільової аудиторії вже закладено в політику бренду, тому в цілому, такий спосіб ведення діяльності буде більш актуальне для осіб, які не бажають присвячувати дуже багато часу або коштів попередніми розрахунками і підготовці.

Незважаючи на вищезазначені фактори, будь-якого нічного клубу слід також визначити конкретну цільову аудиторію, яка буде основною для нього. В цілому, відмінності по аудиторії, стосуються переважно субкультурної спрямованості. Деякі нічні клуби розраховані на представників окремих субкультур – осіб нетрадиційної орієнтації, шанувальників важкої або електронної музики, прихильників будь-яких тенденцій і трендів. Подібні вузькоспеціалізовані закладу зазвичай займають вільну від конкуренції нішу в населеному пункті, однак їх успішність безпосередньо залежить від розмірів потенційної цільової аудиторії.

Якщо ж планується відкриття звичайного нічного клубу, без будь-яких суворих рамок цільової аудиторії, то можна використовувати загальну статистику аудиторії таких закладів. Однак слід пам’ятати про високий рівень конкуренції в даній сфері і розраховувати потенційну вигоду від відкриття такого бізнесу виходячи з інших чинників.

 Де найкраще відкривати нічний клуб

Велике значення при відкритті нічного клубу має його географічне розташування. При цьому слід враховувати, як безпосередньо населений пункт і його місцезнаходження, так і конкретне розташування в межах такого населеного пункту. В цілому, нічні клуби зараз має сенс відкривати не тільки в великих містах – навіть в невеликому районному центрі подібний заклад однозначно буде популярним.

З точки зору вибору місця розташування в самому населеному пункті, найбільш ефективно розташовувати нічний клуб біля історичного або ділового центру міста, на основних вулицях і поблизу транспортних розв’язок. Однак в порівнянні з багатьма іншими закладами по відношенню до нічних клубів такі вимоги не є надто суворими. Так, з огляду на вартість покупки або оренди нерухомості в центрі і на околиці міста, іноді більш вигідною ідеєю може бути відкриття по-справжньому великого і масштабного закладу на околиці, яке зможе залучити публіку своїм розмахом, ніж використання невеликого приміщення на «прохідний» території.

нічний 2

Цільова аудиторія також має вельми велике значення для вибору місця розташування об’єкта. Наприклад, особам з високим достатком не важлива близькість транспортних розв’язок, проте важлива наявність відповідної інфраструктури та загальна презентабельність як самого закладу, так і району, де воно розташоване. Тобто – знаходження на самій околиці міста або навіть за його межами біля великих торгових центрів або просто на великій площі в оточенні мальовничої природи буде плюсом, в той час, як елітний клуб, що знаходиться в центрі самого маргінального району серед звичайних житлових масивів навряд чи буде користуватися попитом.

Важливий факт

Далеко не завжди наявність поруч інших нічних клубів буде забезпечувати високу конкуренцію. У багатьох містах подібні заклади навпаки прагнуть розташовуватися ближче один до одного, так як спрощують молоді вибір між ними і дозволяють за один вечір відпочити в декількох клубах одночасно, також створюючи поруч особливу інфраструктуру, розраховану на нічний відпочинок.

Бізнес план нічного клубу

Без складання бізнес-плану для майбутнього закладу при відкритті нічного клубу обійтися неможливо. Бізнес-план допоможе не тільки зробити аналіз всіх необхідних умов і ринку, але також дасть можливість створити «дорожню карту» для відкриття бізнесу і оцінити його рентабельність, а також сильні і слабкі сторони. При цьому аж ніяк не завжди необхідно складати бізнес-план строго по якомусь прийнятому стандарту. Ніяких встановлених законодавчо форм такого документа не передбачено, проте є загальноприйняті стандарти великих аудиторських та консалтингових компаній, дотримання яких може значно спростити процес написання бізнес-плану для нічного клубу.

В цілому, при бізнес-плануванні для нічного клубу особливу увагу слід приділити таким деталям:

  • Фінансовий аналіз і обгрунтування діяльності;
  • Аналіз цільової аудиторії і маркетинговий аналіз;
  • SWOT-аналіз;
  • Аналіз ринку нерухомості і постійних витрат.

Важливий факт

Придбання готових бізнес-планів нічного клубу є неефективним методом ведення діяльності, так як в цій сфері дуже велике значення мають особливості конкретного закладу, населеного пункту та обраної цільової аудиторії, здатні значно спотворювати і змінювати можливі результати. Таким чином, далеко не завжди рішення скачати готовий бізнес-план буде підходити до що відкривається нічного клубу, а в деяких ситуаціях – такий документ взагалі не буде відображати дійсність.

В цілому, бізнес-план може використовуватися і як основний документ для залучення до проекту на початковому етапі партнерів і інвесторів. При наявності готового бізнес-плану, виконаного з належним професіоналізмом, знайти інвестора буде можливо навіть при мінімальних розмірах власного стартового капіталу. Якщо ж в початкових засобах проблем немає, досить ефективним методом підготовки до відкриття нічного клубу буде ідея замовити бізнес-план нічного клубу з проведенням всіх необхідних розрахунків і аналітичних дій у професіоналів в даній сфері діяльності.

Вартість такого бізнес-плану може досягати 250 тисяч рублів, однак цей документ зможе відкрито продемонструвати всі можливі плюси і мінуси бізнесу і вельми точно передбачити його рентабельність, терміни окупності, ризики та загальні витрати часу і коштів на відкриття та підтримання діяльності.

Скільки коштує відкрити нічний клуб

Нічний клуб як бізнес вимагає чималих початкових вкладень – стартовий капітал для нього рідко може становити менше 1 млн. Рублів. При цьому слід пам’ятати, що загальні розміри стартового капіталу залежать, в першу чергу, від обраного формату діяльності, регіону і вартості нерухомості, а також інших товарів і витратних матеріалів. Відкрити нічний клуб в невеликому районному центрі можна і з меншими витратами, заощадивши на якісній апаратурі, унікальному екстер’єрі та інтер’єрі, і маркетингової кампанії, однак заклад аналогічного рівня в великому місті просто не стане досить привабливим для відвідувачів.

нічний клуб

Джерелами стартового капіталу для нічного клубу можуть бути наступні варіанти:

  • Особисті заощадження. Часто нічний клуб організовують люди, які вже мають успішний бізнес або високий рівень доходу. Відкриття такого закладу потребують солідних вкладень на всіх етапах діяльності, тому слід однозначно розуміти, що загальні витрати можуть бути як мінімум в півтора рази вище запланованих спочатку.
  • Засоби родичів, друзів і знайомих. Отримати кошти від близьких людей може не кожна людина і для того, щоб переконати їх вкластися в таке підприємство може потребувати повноцінного договору позики фінансових коштів, а також надання бізнес-плану з обґрунтуванням рентабельності та окупності підприємства.
  • Кредити від банківських і фінансових організацій. Банки неохоче видають кредити підприємцям, однак за умови наявності вже діючого бізнесу, надання бізнес-плану або заставного майна, отримати кредит на відкриття бізнесу або хоча б покриття частини витрат – можливо. При цьому кредит може оформлюватися як безпосередньо на підприємство, так і бути звичайним споживчим, в залежності від необхідних сум і найбільш привабливих умов.
  • Державні та недержавні гранти. Державна підтримка бізнесу практично не зачіпає розважальну сферу, особливо такі заклади як нічні клуби, проте в деяких випадках є можливість отримання певних пільг або навіть безпосередньої фінансової підтримки – уточнювати наявність спеціальних програм допомоги підприємцям-початківцям слід в місцевій адміністрації суб’єкта РФ або конкретного населеного пункту. На різні додаткові недержавні гранти можуть розраховувати організатори деяких специфічних закладів. Так, багато міжнародних організацій можуть підтримати відкриття нічного клубу для осіб з нетрадиційною сексуальною орієнтацією.
  • Кошти інвесторів. Залучення інвесторів в проект зажадає максимально глибоко проробленого бізнес-плану, а також, в більшості випадків – наявність особистого стартового капіталу, здатного покрити хоча б частину від загальних витрат і досвіду в планованої сфері діяльності. При цьому досвідчений адміністратор нічного клубу, що знає всі особливості такої діяльності особисто володіє досить непоганими можливостями для відкриття власного закладу.
  • Вкладення партнерів співзасновників. У разі нестачі власних коштів, є можливість відкрити нічний клуб з кількома співзасновниками. У такому випадку кошти кожного із засновників формуватимуть загальний капітал в залежності від Статуту підприємства. Прибуток від його діяльності також буде регулюватися і розподілятися відповідно до прийнятого Статутом і, як правило, пропорційно до вкладених коштів.

Обладнання для нічного клубу і приміщення

Підбір приміщення для нічного клубу, так само як і його технічне оснащення, мають величезну роль у майбутній діяльності всього підприємства. Так, дане приміщення повинне відповідати нормативам Сангін і протипожежної безпеки. Зокрема, до таких нормативів можна віднести наступні особливості:

  1. Якщо в приміщенні є кухня, забороняється організовувати нічний клуб в підвальних і цокольних поверхах.
  2. Незалежно від загальної площі і місця розташування нічного клубу, у нього має бути, як мінімум два окремих виходи з точки зору протипожежної безпеки.
  3. При наявності кухні обов’язково потрібно примусова вентиляція приточно-витяжної типу, виведена вище гребеня даху всієї будівлі.
  4. Куріння в нічному клубі повинно бути заборонено – дозволяється курити лише на літніх майданчиках і терасах. Кальяни допускаються виключно в разі, якщо вони заправляються спеціальними кальяннимі сумішами, що не містять тютюну і його субпродуктів. Обмежень на електронні сигарети станом на 2017 рік не передбачено.
  5. Кількість санвузлів розраховується виходячи з кількості відвідувачів. При наявності кухні обов’язковий окремий санвузол для персоналу підприємства.

Це – лише мала частина з діючих нормативів, які можуть пред’являтися до приміщень та обладнання нічного клубу. Однак вона дає зрозуміти основні моменти, на які слід спиратися при виборі приміщення. Варто також звернути увагу і на особливості, якими має володіти приміщення нічного клубу, хоч такі і не є обов’язковими з точки зору законодавства. До таких особливостей можна віднести велику висоту стель – як мінімум 3 метри, щоб була можливість розташувати сцену, світлове обладнання та пульти діджея.

барна стойка

Зверніть увагу

В будь-якому нічному клубі зараз має бути присутня чіл-аут зона. Під чіл-аут зоною мається на увазі простір, в якому забезпечується достатня світлова та шумова ізоляція від решти обстановки клубу, що дозволяє відвідувачам відпочити від яскравого блиску ліхтарів і стробоскопа і гучного звуку.

З обов’язкового обладнання та меблювання для нічних клубів слід зазначити наявність барвної стійки, світлову і звукову апаратуру. У разі, якщо заклад буде використовуватися саме як концертний майданчик, слід приділити найбільшу увагу саме апаратурі – від технічних можливостей такого приміщення буде залежати і можливість запрошення різних артистів і музичних колективів.

Важливий факт

При організації нічних клубів біля житлових будинків або, тим більше, в них – необхідно до початку діяльності отримати дозвіл проживають там мешканців. Тому найчастіше нічні клуби відкриваються за межами житлових зон – як мінімум в 100 метрах від найближчого житлового будинку, чого буде достатньо для відповідності прийнятим нормативам і необов’язковість отримання дозволу проживають в таких житлових будинках громадян.

Дизайн нічних клубів також є часто їх візитною карткою. У випадку з роботою по франшизі часто загальна стилістична спрямованість закладу, так само як і допомога з дизайнерською роботою і продумуванням декору забезпечуються єдиними вимогами бренду. В іншому випадку – необхідно створювати свій власний дизайн з нуля або використовувати вже існуючі напрацювання. Слід зазначити, що дизайн хай-тек, хоч і є універсальним для нічних клубів, володіє і рядом недоліків. Як мінімум, основним з них можна назвати його повсюдне поширення, тому клуб в цьому стилі вже не зможе нікого здивувати. Однак певні риси стилю хай-тек будуть присутні в будь-якому випадку в кожному сучасному нічному клубі – як мінімум в світловий і музичної апаратури.

Підбір співробітників нічного клубу

Підбір персоналу для нічного клубу – відповідальна справа, тому що від професіоналізму співробітників буде залежати вся діяльність закладу в майбутньому. При цьому слід зазначити, що великої кількості працівників такий заклад не вимагає. В середньому, класичний нічний клуб має наступний персонал:

  • Директор. У ролі керуючого закладом може виступати і сам його засновник, і третя особа. Також директор може займати ролі фахівця з кадрів і головного бухгалтера.
  • Бухгалтер. З огляду на, що більшість нічних клубів працюють за загальною системою оподаткування, для ведення бухгалтерії слід наймати кваліфікованого фахівця – далеко не завжди у підприємця буде достатньо часу і досвіду, щоб забезпечити правильне ведення бухгалтерії відповідно до вимог чинного податкового законодавства.
  • Бармени – мінімум 2 людини. З огляду на, що більшість нічних клубів працює щодня, слід подбати про присутність як мінімум двох барменів. З такою кількістю працівників найбільш зручним буде стандартний п’ятиденний графік з вихідними в понеділок-четвер, розподіленими між працівниками. Таким чином можна буде забезпечити одночасну роботу двох барменів в найбільш напружені дні – з п’ятниці по неділю і, при цьому, гарантувати дотримання норм трудового законодавства.
  • Охоронці – мінімум 2 людини. Охорона нічного клубу, з огляду на подачу в таких закладах алкоголю і нічний характер роботи – вкрай важливий персонал. Незважаючи на те, що законодавство чітко обмежує можливості і права охорони, вона може служити достатньою гарантією безпеки на підприємстві. Проте, щоб уникнути проблем, охорону не обов’язково тримати в штаті нічного клубу – можна укласти договір з охоронними підприємствами і працювати з їх співробітниками в форматі аутсорсингу.
  • Прибиральниці. Клінінговий персонал в нічному клубі може перебувати як в штаті, так і залучатися за договорами цивільно-правового характеру або ж просто за принципом аутсорсингу у сторонніх компаній.
  • Танцівниці. Наявність танцівниць, причому не обов’язково танцюючих стриптиз, буде бонусом для будь-якого нічного клубу. Однак слід пам’ятати обов’язкове ефективне забезпечення охорони таких дівчат, а якщо в клубі планується їх оголення – гарантувати повний недопуск неповнолітніх в приміщення і відсутність зйомки відбувається.
  • Діджей і звукооператор. Професійний ді-джей може легко замінювати собою звукооператора, хоча на концертних майданчиках вимоги до нього будуть набагато суворіше. Діджей є необхідним працівником в кожному нічному клубі, проте знайти його може бути не так вже й просто. Втім, в населених пунктах, де нелегко знайти діджея, і вимоги до музики будуть у аудиторії значно нижче. В цілому, такий співробітник може як значитися в штаті, так і залучатися на окремі концерти та заходи в разовому форматі за договором.

танцпол 2

В цілому, далеко не завжди професійні фахівці можуть бути в кожному населеному пункті. Тому при необхідності можна направляти потенційних співробітників на курси підвищення кваліфікації або отримання необхідних навичок. Або, в разі великого закладу – запрошувати іменитих фахівців в цій сфері на територію клубу для навчання працівників. Більш того, запрошений фахівець може сам по собі стати візитною карткою декількох заходів, будь це бармен або діджей.

Зверніть увагу

Для всіх працівників, чия діяльність прямо пов’язана з обслуговуванням відвідувачів, тобто для тих, що зустрічають, танцівниць, барменів та офіціантів, в нічних клубах найбільш ефективною є процентний оклад. Тобто – залежність їх загального заробітку від наданих клієнтам послуг, що стимулює персонал в підсумку забезпечувати найбільш якісний сервіс і піклуватися про притягнення клієнтів самостійно.

Маркетинг і реклама нічного клубу

Загальні принципи маркетингу та реклами нічних клубів залежать від обраного формату та інших нюансів діяльності. Однак є рекомендації, які будуть актуальними для будь-якого нічного клубу без винятку. Зокрема, з огляду на, що цільовою аудиторією є молодь, використання сучасних технологій – просто обов’язково. Так, до сучасних методів реклами можна віднести:

  • промоутінга і промо-акції. Роздача флаєрів, купонів зі знижками або безкоштовними коктейлями – це ефективний метод залучення клієнтів з мінімальними витратами. Особливо якщо промоутери будуть знаходитися в місцях скупчення цільової аудиторії.
  • Інтернет реклама. Реклама нічних клубів в Інтернеті є вкрай важливою. Необхідно подбати не просто про наявність власного сайту та його ефективного просування, але також про контекстну рекламу окремих подій і всього закладу в цілому, а також про SMM. Тобто – забезпечити наявність та ведення акаунтів у всіх популярних соціальних мережах.
  • Методики утримання клієнта. Постійним клієнтам в обов’язковому порядку слід пропонувати клубні карти, а також проводити СМС-розсилку про різні події, що проходять в клубах і індивідуальні знижки.
  • Партнерська реклама. Хорошим способом реклами можуть бути партнерські відносини з іншими розважальними закладами з аналогічною цільовою аудиторією – ресторанами, барами, кафе, службами таксі і подібними підприємствами. Взаємний обмін рекламною продукцією, спільні акції можуть залучити велику кількість потенційних клієнтів.
  • Акції. Наявність постійних і разових акцій, проведення тематичних вечірок і заходів – запорука успіху будь-якого нічного клубу.

панцпол

Традиційна реклама також може дати певний результат, наприклад – як мінімум у вигляді білбордів або сіті-лайтів на транспортних розв’язках та біля самого нічного клубу. Однак, як показує практика, співвідношення її ефективності і витрат на реалізацію такої кампанії показує меншу віддачу, ніж від вищевикладених способів.

Важливий факт

В обов’язковому порядку слід подбати про наявність зворотного зв’язку від відвідувачів. Якщо вони будуть знати, що їх думка щось значить, що вони можуть впливати на організацію заходів і інші аспекти діяльності клубу – вони матимуть куди більше довіри до такого закладу. Також, способом зворотного зв’язку може бути публікація звітів і фотографій клієнтів з минулих заходів – це хороший варіант також завоювати їхню довіру.

Окремі нюанси  роботи нічних клубів та юридичні питання

Як уже говорилося вище, нічний клуб повинен розміщуватися далеко від житлових будинків – це забезпечить відсутність скарг з боку мешканців. Однак один з основних правових питань, який є неврегульованим з точки зору законодавства і викликає питання як у власників, так і у відвідувачів – це дрес-код і фейс-контроль в нічних клубах.

Згідно із законом, фейс-контроль і дрес-код можуть бути неправомірними. Це регулюється положеннями ФЗ «Про захист прав споживачів» та статті 426 Цивільного кодексу. У разі, якщо клуб є комерційною організацією, відмова в його відвідуванні на підставі національності, одягу або просто невідповідною зовнішності може бути розцінений як дискримінація і є неприпустимим. У той же самий час, дрес-код не є незаконним, якщо він застосовується по відношенню до до всіх відвідувачів і прописаний у внутрішніх правилах закладу і надання договору публічної оферти. Також, фейс-контроль може застосовуватися для забезпечення безпеки відвідувачів.

 Зверніть увагу

Проведення фейс-контролю не може супроводжуватися обшуком або доглядом відвідувача, в тому числі і на стан алкогольного сп’яніння. Тобто, в деяких випадках може бути розглянута скарга навіть знаходиться в стані сп’яніння клієнта, проте на практиці в таких питаннях суди стають на бік представників нічних клубів.

У разі ж, якщо клуб є закритим, а послуги надаються не на комерційній основі, а на основі членських внесків його учасників, то будь-які методики фейс-контролю є абсолютно законними і правомірними. Однак в таких закладах не може вестися безпосередньо продаж алкогольних напоїв або будь-яка інша пряма комерційна діяльність.

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Волтер Ньюман/ автор статьи
Бізнесмен, громадянин США. Був власником мережі ресторанів в Каліфорнії. Переїхав в Україну 2015 року, запустив бізнес з продажу автомобілів і декілька стартапів. Веду блог biznes-plan.com.ua, де розповідаю все про відкриття своєї справи і відповідаю на запитання читачів.
Сподобалась стаття? Поділись з друзями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: