Як скласти бізнес-план тренажерного залу: етапи і правила відкриття затребуваного бізнесу

Активний спосіб життя ведуть багато людей, що прагнуть зберегти здоров’я і чудову фізичну форму. Тому різні комерційні установи, які спеціалізуються на наданні послуг щодо спорту – це затребувані і прибуткові компанії. До них відноситься тренажерний зал чи фітнес-клуб. Відкрити його досить просто, якщо розібратися в цьому питанні, а також ретельно підготувати бізнес-план, розрахувати витрати і доходи, а також оцінити ринок. Обладнання для тренажерного залу представлено в численних різновидах, тому, оснастивши заклад сучасним і якісним інвентарем, можна чекати незабаром після відкриття високої затребуваності.

Бізнес-план тренажерного залу з розрахунками

Резюме

Бізнес-план відкриття тренажерного залу полягає у вивченні всіх аспектів даної діяльності, щоб оцінити можливі перспективи і ризики.

Планується відкриття закладу, оснащеного сучасним та інноваційним обладнанням. У ньому будуть здійснювати діяльність висококласні фахівці. По мірі розвитку бізнесу планується розширити спектр надаваних послуг.

Загальний опис проекту

Цілі та завдання

Основною метою роботи будь-якого комерційного підприємства є отримання прибутку, тому важливо відкрити такий тренажерний зал, який буде користуватися попитом. Для досягнення мети реалізуються завдання:

  • Організується сучасний, оснащений усім необхідним тренажерний зал, до якого підведені всі системи комунікацій.
  • Залучаються клієнти різними способами, для чого використовується реклама і різні методи маркетингу.
  • Забезпечується висококласний сервіс.
  • Встановлюються прийнятні ціни.
  • Розробляється фінансова стратегія і планується розвиток бізнесу.

Етапи відкриття тренажерного залу

В процесі роботи організації додається ще безліч завдань. Вони вирішуються оперативно, причому вони всі спрямовані на підвищення прибутку.

Варіанти формату

Допускається відкрити не тільки стандартний тренажерний зал, так як існує декілька форматів спортивних установ.

Тренажерний зал для жінок

До них відноситься:

Формат закладуОсновні особливостіЦільова аудиторія
Фітнес-клубПредставляє собою велику установу з численними приміщеннями. Тут пропонується не тільки можливість користуватися тренажерами, але і ходити на групові заняття з йоги, фітнесу та іншими напрямами в спорті.Дівчата і жінки, але так само робиться акцент на чоловіків.
Центр для жінокОсновним напрямком є зниження ваги у жінок. Можуть не тільки встановлюватися тренажери, але і створюватися басейн, а також неодмінно формуються групи для відвідування занять за різними напрямками.Жінки різного віку.
Стандартний тренажерний залПредставлений великим приміщенням, в якому розташовується безліч тренажерів. Основним напрямком діяльності є надання можливості самостійно або з залученням тренера займатися фізичними вправами за допомогою сучасного обладнання.Чоловіки різних віків, а також спортивні дівчата і жінки.
Центри для дітейДають можливість батькам маленьких дітей відправити їх у спортивні секції для проведення дозвілля. Тут важливо підбирати кваліфікований персонал і оснащувати установа безпечним обладнанням.Діти різного віку.

Важливо! Найбільш недорогим і простим у створенні вважається перший варіант, причому тренажерні зали завжди користуються попитом.

Варіанти франшиз

Для підприємців, які володіють значним початковим капіталом, є можливість придбати франшизу. Таке рішення володіє багатьма плюсами, так як використовується відома назва, а також продавець франшизи надає всі необхідні дані, що сприяють ефективному ведення та розвитку бізнесу. Це особливо актуально для новачків у бізнесі. Однак приймати власні важливі управлінські рішення буде неможливо.

Найбільш затребуваними вважаються франшизи:

  • World Class – міжнародні фітнес-клуби елітного класу. Надається більше 50 програм, а також використовуються виключно новітні тренажери. Покупець франшизи додатково отримує можливість користуватися інноваційними засобами маркетингу для залучення і утримання клієнтів.
  • Alex Fitness. Організація спеціалізується на наданні не тільки спортивних послуг, але і оздоровчих, тому актуальна для кожної людини, яка хоче вести ЗСЖ. Допускається відкрити компанію в невеликих регіонах.Франшиза Alex Fitness
  • Зебра Fitness. Ця компанія відома в Росії, але поки не надаються послуги франчайзингу. Ця організація – це не тільки тренажерний зал, так як надаються послуги СПА і лазні.
Важливо! Якщо планується купувати франшизу, треба ретельно вивчити всі умови, а також оцінити свої фінансові можливості в плані внесення внеску.

Аналіз галузі

Даний етап обов’язковий при складанні бізнес-плану. Він дозволяє визначити реальність відкриття затребуваною організації, що користується попитом.

Аналіз ринку

Зазвичай підприємці не можуть виділити на бізнес значну кількість грошей, тому відкривається невелика організація, але важливо переконатися, що ринок ще не є насиченим. В іншому випадку велика ймовірність, що нова компанія залишиться незатребуваною.

Аналіз ринку визначає:

  • Насиченість та ємність ринку.
  • Кількість і особливості конкурентів.
  • Потреби клієнтів.
  • Цільову аудиторію і її фінансові можливості.
  • Труднощі, що виникають з боку влади.
  • Підводні камені.
Важливо! На підставі отриманих даних оцінюється перспективність відкриття нового закладу.

Аналіз конкурентів

Після прийняття рішення про відкриття тренажерного залу, важливо визначитися, скільки аналогічних закладів функціонує на ринку. При цьому необхідно отримати інформацію:

  • Кількість конкурентів.
  • Вартість відвідування тренажерного залу в годину.
  • Якість і особливості наявного обладнання.
  • Режим роботи.
  • Надання додаткових послуг.
  • Кваліфікованість працівників.

Аналіз конкурентів в галузі

На підставі цих даних можна скористатися основними недоліками і слабкими сторонами конкурентів, що приверне до нової організації багатьох потенційних постійних клієнтів.

Аналіз ризиків

Перед відкриттям тренажерного залу неодмінно прораховуються і аналізуються ризики:

  • Технічні проблеми, пов’язані з некваліфікованими працівниками або з придбанням неякісного обладнання.Поломка тренажерів як основний фактор ризику
  • Неадекватність і агресія з боку клієнтів.
  • Неякісне обслуговування через непрофесійність тренерів.
  • Відсутність послуг, які є затребуваними для людей, входять в цільову аудиторію.
  • Збільшення конкурентів.
  • Неправильне розміщення.
Важливо! Є величезна кількість ризиків, причому вони легко визначаються в процесі вивчення галузі.

Маркетинговий план

Цей план полягає в ефективній і грамотної реклами, а також в пошуку клієнтів. Для збільшення затребуваності нової організації використовуються методи:

  • Випуск буклетів і листівок.
  • Розміщення плакатів і білбордів в місцях високої прохідності.
  • Яскрава вивіска на будівлі, де розташовується заклад.
  • Проведення різних акцій.
  • Надання першого заняття безкоштовно.
  • Постійна реклама на місцевому радіо і телебачення.

Рекламний плакат тренажерного залу

Виробничий план

Вибір приміщення

До приміщення, в якому перебуватиме тренажерний зал, не пред’являється безліч специфічних вимог. Однак бажано, щоб воно відповідало деяким умовам:

  • Розташування поруч зі спальним районом.
  • Розмір приміщення оптимальний для проведення якісного ремонту і поділу простору на кілька окремих приміщень.
  • Поряд не повинно розташовуватися основних конкурентів.
  • Біля проїжджої частини.Вибір приміщення для тренажерного залу
  • Наявність парковки.
  • Розмір приміщення залежить від планованого спектра надаваних послуг.
  • Бажано вибирати місця, де оформляється оренда з можливістю подальшого викупу приміщення.
  • Розраховується, що треба зробити сам зал з тренажерами, невеликі приміщення для групових занять, дві роздягальні і два душа, кабінет для адміністрації, приміщення для стійки адміністратора, а також додатково можна організувати басейн, лазню або ін.
Важливо! Підприємці-початківці зазвичай не володіють значними початковими засобами, тому не мають можливість придбати велике приміщення, тому для них єдиною можливістю залишається оренда.

Закупівля обладнання

Для роботи знадобиться наступне основне обладнання для тренажерного залу:

  • Тренажери (бігові доріжки, велотренажери, еліптичні тренажери та ін) – приблизно 600 тис. грн..
  • Силові комплекси – від 300 тис. грн..
  • Установки для виконання гімнастичних вправ – від 100 тис. грн..
  • Дрібний інвентар для спорту – від 120 тис. грн..
  • Меблі (шафи, дзеркала, столи та ін) — від 140 тис. грн.

Обладнання для тренажерного залу

Ціноутворення

Середня вартість однієї години відвідування спортивного залу складає 250 грн., однак цей показник може суттєво відрізнятися в різних регіонах. Тому спочатку оцінюються розцінки конкурентів, на підставі яких встановлюються ціни на власні послуги.

Найбільш часто відвідується заклад після обіду, однак деякі люди ходять в заклад з ранку, тому оптимальним режимом роботи вважається з 11 до 23 годин.

Вартість додаткових послуг встановлюється індивідуально відповідно з їх наявністю.

Організаційний план

Персонал

Для оптимальної та безперебійної роботи тренажерного залу потрібні працівники:

  • Адміністратор, який займається продажем абонементів та розрахунками з клієнтами.
  • Тренери та інструктори.Особистий тренер в тренажерному залі
  • Бухгалтер.
  • Керуючий.
  • Обслуговуючий персонал.
Важливо! Зовнішність працівників повинна бути привабливою, так як вони є обличчям спортивного закладу, тому їх спортивна форма повинна бути на висоті.

Оформлення бізнесу

Для відкриття тренажерного залу найчастіше виконується реєстрація ІП, однак допускається зареєструвати ТОВ або інші види юрособи. Для офіційної роботи потрібні документи:

  • Св-во про реєстрацію ІП або юридичні особи.
  • Св-во про постановці на облік у податковій інспекції.
  • Дозвіл на роботу від Росспоживнагляду і пожежної інспекції.
  • Медичні книжки на кожного працівника.
  • Паспорт закладу спортивного призначення.
  • Договір на обслуговування будівлі, де розташовується тренажерний зал.
  • ППК.

Графік відкриття

В середньому відкриття тренажерного залу, розмір якого не перевищує 2 тис. кв. м, здійснюється за 4 місяці. Тут важливо точно слідувати заздалегідь написаному плану, а також встигнути підготувати документацію:

  • Аналіз ринку та проведення маркетингових досліджень – 2 тижні.
  • Реєстрація бізнесу – 2 тижні.
  • Пошук приміщення – 2 тижні.
  • Проведення ремонтних робіт – 2 місяці.
  • Покупка і установка устаткування – 1 місяць.
  • Підготовка до відкриття — 2 тижні.

Фінансовий план

На відкриття закладу знадобиться 2 млн 760 тис. грн.:

  • Оренда приміщення – 250 000.
  • Закупівля обладнання – 1 млн 260 тис. грн..
  • Ремонтні роботи – 1 млн. грн..
  • Реклама – 50 000.
  • Придбання меблів – 200 000.

Щомісячні витрати складають 665 тис. грн.:

  • Оренда – 250 000.
  • Заробітна плата – 320 000.
  • Комунальні платежі – 45 000.
  • Податки – 25 000.
  • Витрати на рекламу – 25 000.

Вартість витрат на організацію бізнесу

Якщо в середньому в день заклад буде відвідувати близько 300 осіб, то виручка буде дорівнювати 45 тис. грн. В місяць вона буде дорівнювати 1 млн 350 тис. грн. Чистий прибуток приблизно дорівнює 700 тис. грн.

Окупаються вкладення протягом року, оскільки вищевказана прибуток буде отримано приблизно через півроку роботи, коли тренажерний зал стане популярним і відомим.

Висновок

Таким чином, відкриття тренажерного залу – це затребуваний і цікавий бізнес. При його грамотної реалізації забезпечується отримання високої і стабільної щомісячної прибутку. Розвиток передбачає надання численних нових послуг, що збільшують попит на послуги закладу.

Як відкрити тренажерний зал — поради від власника залу

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Волтер Ньюман/ автор статьи
Бізнесмен, громадянин США. Був власником мережі ресторанів в Каліфорнії. Переїхав в Україну 2015 року, запустив бізнес з продажу автомобілів і декілька стартапів. Веду блог biznes-plan.com.ua, де розповідаю все про відкриття своєї справи і відповідаю на запитання читачів.
Сподобалась стаття? Поділись з друзями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: